Lichid AdBlue VW Vento Sedan (1H2) 1.4 - 55 cai benzina ABD, AEX - magazin online
VW Vento Sedan (1H2)
55 cp - benzina
11.1991 - 09.1998
55 cp - benzina
11.1991 - 09.1998
Marca: VW
Model: Vento Sedan (1H2)
Modif.: 1.4 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 11.1991 - 09.1998
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc
Putere: 55 cp / 40 kW
Codul motorului: ABD, AEX
Ulei motor Motor ABD: 3,40
litru cu filtru
Ulei motor Motor AEX: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSuspensieSuspensie - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideDirectieDirectie - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideAngrenare roataAngrenare roata - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideCutie vitezeCutie viteze - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchidePiese motorPiese motor - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchidePiese bloc motorPiese bloc motor - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideGarnituriGarnituri - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSistem de racireSistem de racire - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideFiltreFiltre - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSistem de aprindereSistem de aprindere - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSenzoriSenzori - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSistem alimentareSistem alimentare - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideElectriceElectrice - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSistem pornireSistem pornire - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideCuratare parbrizCuratare parbriz - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideCaroserieCaroserie - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideLuminiLumini - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideInteriorInterior - VW Vento Sedan (1H2) 1.4InchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximăMotor ABD5200 1/minTuraţie la putere maximăMotor AEX4700 1/minTuraţie la cuplu maximMotor ABD2400 - 2800 1/minTuraţie la cuplu maximMotor AEX2800 - 3200 1/minCuplu maximMotor ABD107 NmCuplu maximMotor AEX116 NmRidicareMotor ABD78,70 mmRidicareMotor AEX75,60 mmAlezajMotor ABD75,00 mmAlezajMotor AEX76,50 mmSupapă per cilindru2Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în gradMotor ABD3°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de admisie se deschide/se închide în gradMotor AEX10°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în gradMotor ABD31°-/7°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în gradMotor AEX27°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisiede la 1992/08, Motor ABD6,970 mmDiametrul tijei supapei - supapă de admisiepână la 1992/07, Motor ABD7,960 mmDiametrul tijei supapei - supapă de admisieMotor AEX6,963 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuarede la 1992/08, Motor ABD6,950 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuarepână la 1992/07, Motor ABD7,950 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuareMotor AEX6,943 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie7,00 - 15,00 barDiferenţă max. 3 barRată de compresieMotor ABD9,50 :1Rată de compresieMotor AEX10,20 :1Retard maxim chiulasă0,050 mmÎnălţime maximă a chiulasei135,60 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura84° - 98°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregateMotor ABD, fără servodirecţie21,36 x 737Mărime curea transmisie agregateMotor AEX21,18 x 1070Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereMoment aprindere-5°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorRezistenţă maximă cablu de aprindere7400 OhmDistanţă electrozi0,80±0,10 mmDistanţă electroziMotor AEX, Producător BOSCH1,00±0,10 mmBujii/Bujii incadescente BOSCHMotor ABDW8DTCBujii/Bujii incadescente BOSCHMotor AEXW7LTCRBujii/Bujii incadescente CHAMPIONMotor ABDN7 BYCBujii/Bujii incadescente BERUMotor ABD14-8 DTUBujii/Bujii incadescente BERUMotor AEX14GH7DTURBujii/Bujii incadescente NGKMotor AEXBUR6ETProducător distribuitor de aprindereVariantă 1BoschProducător distribuitor de aprindereVariantă 2Magneti MarelliRezistenţă secundară - bobină de inducţieMotor ABD3500±500 OhmRezistenţă secundară - bobină de inducţieMotor AEX3250±750 OhmRezistenţă primară bobină de inducţieMotor ABD0,85±0,35Rezistenţă primară bobină de inducţieMotor AEX1,00±0,50Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiMotor ABDOTTO 91 ROZTipul carburantuluiMotor AEXOTTO 95 ROZDenumire carburaţieMotor ABDMonoinjecţieDenumire carburaţieMotor AEXBosch MotronicProducător carburaţieBoschTip carburaţieMotor ABD1.2.3 RTip carburaţieMotor AEXMP 9.0Presiune sistemMotor ABD0,80 - 1,20 barPresiune sistemMotor AEX, cu subpresiune2,50 barPresiune sistemMotor AEX, fără subpresiune3,00 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor ABD750 - 850 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor AEX650 - 750 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăMoment aprindere-5°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorCO-Conţinut la mersul la ralanti0,00 - 0,50 %Turaţie la ralanti mărită2500 - 2800 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,00 - 0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti100 ppmContiţionarea timpului de ardere internă120 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internă2500 - 2800 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDelta Lambda0,03 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor ABD650 - 950 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor AEX550 - 850 1/minProcedură alternativăCitirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandăDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 175/70 R 131,80 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 175/70 R 132,00 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 185/60 R 141,80 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 185/60 R 142,00 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 195/50 R 151,80 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 195/50 R 152,00 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 175/70 R 131,80 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 175/70 R 132,20 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 185/60 R 141,80 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 185/60 R 142,20 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 195/50 R 151,80 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 195/50 R 152,20 barDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2475 mmEcartament faţătren de rulare, cu jantă ET381478 mmEcartament faţătren de rulare, cu jantă ET431468 mmEcartament faţătren de rulare, cu jantă ET451464 mmEcartament spatede la 1993/08, tren de rulare, cu jantă ET381442 mmEcartament spatede la 1993/08, tren de rulare, cu jantă ET451428 mmEcartament spatetren de rulare, cu jantă ET381460 mmEcartament spatetren de rulare, cu jantă ET431450 mmEcartament spatetren de rulare, cu jantă ET451446 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară12,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară10,00 mmDiametru tambur de frână punte spate200,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spate201,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioară14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spate5,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,50 mmDiametru disc de frână osie anterioară239,00 mmDiametru piston frână osie anterioară48,00 mmDiametru cilindru de frână roată17,46 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmRezistenţă - injectoareMotor ABD1,20 - 1,60 OhmRezistenţă - injectoareMotor AEX14,00 - 17,00 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului70 - 90 AmperiProducător demarorBoschPutere demaror0,90 KilowaţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtruMotor ABD3,40 litruUlei de motor cu filtruMotor AEX3,20 litruViscozitate ulei de motorVW 500 000W-40, 5W-30, 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 501 01SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 502 00SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40Specificare ulei de motorVW 500 00|VW 501 01|VW 502 00Ulei cutie de viteze manuală4 treapta 02K1,90 litruUlei cutie de viteze manuală5 treapta 02K1,90 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăSAE 75W-90Ulei servodirecţie0,80 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire5,60 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusLichide de frâna la schimbare2,00 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare800 - 850 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizareCompresor Harrison296 cm³Ulei instalaţie de climatizareCompresor Sanden115 cm³Specificaţie ulei de răcireG 052 154 A2Ulei originalConţinut rezervor55 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a bujiilortoate 60.000 kmInterval de înlocuire a bujiilorMotor ABD, Producător BOSCHtoate 30.000 kmInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclutoate 30.000 kmVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024