Lichid de frana Audi A4 Sedan (8D2, B5) 2.6 quattro - 150 cai benzina ABC - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Sedan (8D2, B5)
Audi A4 Sedan (8D2, B5)
150 cp - benzina
01.1995 - 11.2000
Marca: Audi Model: A4 Sedan (8D2, B5) Modif.: 2.6 quattro - benzina
Sasiu: limuzina An: 01.1995 - 11.2000 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2598 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: ABC Ulei motor: 5,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 2.6 quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5750 1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500 1/min
Cuplu maxim
225 Nm
Ridicare
81,00 mm
Alezaj
82,50 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
10°+/45°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
38°-/3°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
7,50 - 14,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,00 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,75 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1760
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1882
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
F 7 LTCR
Bujii/Bujii incadescente BERU
14FGH7DTURX
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
11500±2500 Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,75±0,25
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Producător HELLA
Presiune sistem
3,80 - 4,20 bar
în cazul turaţiei de mers la ralanti
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală alături de baza scrumierei.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
680 - 820 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
680 - 820 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
60 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
580 - 920 1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2607 - 2624 mm
Ecartament faţă
1489 - 1500 mm
Ecartament spate
1469 - 1479 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână C54
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână C54
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3
23,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
17,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână C54
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3
288,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38
245,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână C54
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,10 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1000 Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
1000 Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,50 - 17,00 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
72 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380 Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
VALEO
Producător generator
Variantă 2
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 1
90 Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 2
120 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,40 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,00 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01A
2,75 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01A
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00 litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
2,60 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,82 litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,90 litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Ulei cutia de distribuţie
5 treapta 01V
0,80 litru
Specificaţie cutie distribuţie
5 treapta 01V
API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,90 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
8,50 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/11, până la 1998/10
700 - 750 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1998/11
550 - 600 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/10
650 - 700 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250 - 300 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far dublu, cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
cu far simplu, cu far cu halogen
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far dublu
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază lungă
cu far simplu
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu far dublu, cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu far simplu, cu far cu halogen
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu xenon
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Far de ceaţă
de la 1999
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
până la 1998
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
de la 1999
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
până la 1998
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
spate
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Iluminat interior
faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2000
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2001
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A4 Sedan (8D2, B5) 2.6 quattro - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024