Lichid de frana Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.7 TDI quattro - 190 cai motor diesel CANC - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Sedan (4F2, C6)
Audi A6 Sedan (4F2, C6)
190 cp - motor diesel
10.2008 - 03.2011
Marca: Audi Model: A6 Sedan (4F2, C6) Modif.: 2.7 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 10.2008 - 03.2011 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2698 cmc Putere: 190 cp / 140 kW Codul motorului: CANC Ulei motor: 8,20 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.7 TDI quattro
Inchide
Filtre
Filtre
Filtre - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.7 TDI quattro
Inchide
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.7 TDI quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.7 TDI quattro
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
3500 - 4400 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1400 - 3500 1/min
Cuplu maxim
380 Nm
Ridicare
83,10 mm
Alezaj
83,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,968 - 5,982 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
21,00 - 33,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,40 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Stânga sub tabloul de bord:.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
600 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
600 - 800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
2300 - 2600 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
2300 - 2600 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
1,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/50 R 17
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/50 R 17
2,80 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/55 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/55 R 16
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/40 R 18
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/40 R 18
2,80 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/45 R 17
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/45 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/50 R 17
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/50 R 17
2,90 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/55 R 16
2,70 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/55 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/40 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/40 R 18
2,90 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/45 R 17
2,70 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/45 R 17
2,00 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2841 - 2853 mm
Ecartament faţă
1610 - 1616 mm
Ecartament spate
1617 - 1627 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00 mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LD
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LG
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LH
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZL
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LD
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LG
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LH
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZL
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KD
12,00 mm
Etrier frână C41
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2ED
12,00 mm
Etrier frână C41
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW
22,00 mm
Etrier frână C43
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EE
22,00 mm
Etrier frână C43
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KD
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2ED
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EE
20,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate
19,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Cu placă spate
20,24 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână C41, Cu placă spate
16,90 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână C43, Cu placă spate
17,46 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
314,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LD
321,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LG
321,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LH
347,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZL
347,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KD
302,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2ED
302,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW
330,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EE
330,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60
60,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C41
41,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43
41,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
8,20 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 0A2
3,20 litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09L, Cu reumplare
9,80 litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09L, Cantitate de schimb
8,00 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
cu cutie de viteze automată, 6 treapta 09L
G 060 162 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,90 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00 litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15 litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
510 - 550 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 140 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
până la 2008, cu Bi-Xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază scurtă
de la 2009, cu Bi-Xenon
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Fază lungă
până la 2008, cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază lungă
de la 2009, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Fază lungă
până la 2008, cu Bi-Xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
de la 2009, cu Bi-Xenon
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Fază lungă
de la 2009, Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină adaptivă în curbă
de la 2009, cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Lumină de zi
de la 2009, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Piesă originală
Lumină de zi
până la 2008, cu Bi-Xenon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de zi
de la 2009, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
până la 2008, cu Bi-Xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
photoicon
Lumină de parcare
de la 2009, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
până la 2008
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
de la 2009
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu far cu halogen
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu Bi-Xenon
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină marşarier
până la 2008
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
de la 2009
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă uşi
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
LED
Piesă originală
Lampă de citit
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,52 litri.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.7 TDI quattro - 190 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024