Lichid de frana Audi A8 Limousine (4E) 3.0 TDI quattro - 211 cai motor diesel BNG - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A8 Limousine (4E)
Audi A8 Limousine (4E)
211 cp - motor diesel
11.2003 - 07.2010
Marca: Audi Model: A8 Limousine (4E) Modif.: 3.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 11.2003 - 07.2010 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2967 cmc Putere: 211 cp / 155 kW Codul motorului: BNG Ulei motor: 8,20 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi A8 Limousine (4E) 3.0 TDI quattro
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A8 Limousine (4E) 3.0 TDI quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Audi A8 Limousine (4E) 3.0 TDI quattro
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1400 - 3250 1/min
Cuplu maxim
450 Nm
Ridicare
91,40 mm
Alezaj
83,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,968 - 5,982 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
3-6-1-4-2-5
Rată de compresie
17,70 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,80 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
la nr. de identificare a vehiculului 4E-6-020 000
21,18 x 2460
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Stânga sub tabloul de bord:.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
660 - 860 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
3750 - 4150 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
3750 - 4150 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
2,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/60 R 16
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/60 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/40 R 19
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/40 R 19
2,70 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/50 R 18
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/50 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/60 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/60 R 16
2,80 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/40 R 19
2,10 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/40 R 19
2,90 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/50 R 18
2,80 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/50 R 18
2,00 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2944 mm
Ecartament faţă
1629 mm
Ecartament spate
1615 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LG
30,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LL
34,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LM
34,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
36,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LK
36,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LW
38,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LG
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LL
32,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LM
32,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
34,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LK
34,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KE
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KY
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KU
28,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KE
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KY
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KZ
20,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LG
20,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LL
20,43 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LM
20,43 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LJ
20,43 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LK
20,43 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LW
20,40 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
17,45 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KW, Cu placă spate
17,45 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KY
17,45 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KZ
17,45 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LG
4,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LL
4,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LM
4,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LJ
4,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LK
4,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate, Număr PR. 1LW
9,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KE
3,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Număr PR. 1KW, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KY
3,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KZ
3,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KU
9,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
până la 2005, Număr PR. 1LG
323,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
de la 2006, Număr PR. 1LG
321,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LL
360,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LM
360,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
385,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LK
385,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LW
380,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KE
280,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW
310,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KY
335,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
335,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KU
356,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KE
43,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KW
43,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KY
43,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KZ
43,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KU
45,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
95 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
450 Amperi
Producător generator
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
180 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
2,20 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
8,20 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
VW 507 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09L, Cu reumplare
9,80 litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09L, Cantitate de schimb
8,00 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09L
G 060 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 09L
1,10 litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 09L
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 01R
1,50 litru
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 0AR
0,90 litru
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 01R
G 052 145 A1
Ulei original
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 0AR
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze 09L
0,55 litru
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze 09L
G 052 145 A1
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
13,50 litru
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600 - 640 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2004/01
140 - 160 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
până la 2003/12
190 - 210 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Lumină adaptivă în curbă
cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Lumină de zi
de la 2006, cu Bi-Xenon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de zi
cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de zi
cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Fază lungă suplimentară
până la 2005, cu Bi-Xenon
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
până la 2004
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Far de ceaţă
de la 2005
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Far de ceaţă
de la 2008
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Far de ceaţă
Variantă dotare S-Line
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină intermitentă faţă
>
Piesă originală
Lumină intermitentă lateral
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
LED
Lumini spate
LED
Lumină de frână
LED
Lumină marşarier
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă uşi
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 48 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 TDI quattro - 211 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024