Lichid de frana Dacia Duster 1.5 dCi - 86 cai motor diesel K9K 796, K9K 830 - magazin online

Dacia
Cumpara online 24/7
Dacia Duster
Dacia Duster
86 cp - motor diesel
04.2010 - 01.2018
Marca: Dacia Model: Duster Modif.: 1.5 dCi - motor diesel
Sasiu: SUV An: 04.2010 - 01.2018 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1461 cmc Putere: 86 cp / 63 kW Codul motorului: K9K 796, K9K 830 Ulei motor: 4,40 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
80,50 mm
Alezaj
76,00 mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,12 - 0,25 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,32 - 0,45 mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
9°-/20°- - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
27°+/5°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,969 - 5,985 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,971 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,90 :1
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
1,10 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 bar
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Înălţime maximă a chiulasei
127,00 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 bar
Termostatul se deschide la temperatura
83°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Producător DELPHI
Tip carburaţie
DCM 1.2
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea însoţitorului, în torpedo.
photoicon
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
215/65 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri spate
215/65 R 16
2,00 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2673 mm
Ecartament faţă
1560 mm
Ecartament spate
1567 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru diametrul discului de frână de 280 mm
24,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru diametrul discului de frână de 280 mm
21,80 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,80 mm
Diametru tambur de frână punte spate
228,50 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
229,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
280 mm, Cu placă spate
17,80 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
17,40 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
280 mm, Cu placă spate
7,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
8,10 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,50 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru diametrul discului de frână de 280 mm
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
269,00 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,40 litru
Viscozitate ulei de motor
RN0710
0W-40, 5W-40
Specificare ulei de motor
RN0710
Ulei cutie de viteze manuală
2,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
6,00 litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,50 litru
Ulei cutia de distribuţie
0,25 litru
Ulei servodirecţie
1,00 litru
Specificare ulei servodirecţie
ELF RENAULT MATIC D2
Ulei original
Agent de răcire
fără instalaţie de climatizare
4,50 litru
Agent de răcire
cu instalaţie de climatizare
5,45 litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
440 - 510 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
845 - 915 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden SD7-V16, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
125 - 145 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden SD7-V16, cu instalaţie de climatizare spate
190 - 210 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Clasonic
140 - 160 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-V16
SP 10
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Clasonic
DH-PR
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Posibilitate alternativă:, Compresor Clasonic
PAG 488
Conţinut rezervor
50 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină de zi
cu lumină de zi
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
fără lumini de zi
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu lumină de zi
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Far de ceaţă
până la 2013/06
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Far de ceaţă
de la 2013/07
H16 12V 19W PGJ19-3
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
Variantă 1
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
Variantă 2
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Dacia Duster 1.5 dCi - 86 cai Introduceti sasiu
Dacia Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024