Lichid de frana Renault Kangoo Express (FC0-1) 1.5 dCi (FC1G) - 84 cai motor diesel K9K 718 - magazin online

Renault
Cumpara online 24/7
Renault Kangoo Express (FC0-1)
Renault Kangoo Express (FC0-1)
84 cp - motor diesel
de 06.2005
Marca: Renault Model: Kangoo Express (FC0-1) Modif.: 1.5 dCi - motor diesel
Sasiu: Autoutilitară/limuzină spațioasă An: de 06.2005 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1461 cmc Putere: 84 cp / 62 kW Codul motorului: K9K 718 Ulei motor: 4,60 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Renault Kangoo Express (FC0-1) 1.5 dCi (FC1G)
Inchide
Filtre
Filtre
Filtre - Renault Kangoo Express (FC0-1) 1.5 dCi (FC1G)
Inchide
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Renault Kangoo Express (FC0-1) 1.5 dCi (FC1G)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 1/min
Cuplu maxim
200 Nm
Ridicare
80,50 mm
Alezaj
76,00 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,13 - 0,25 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,33 - 0,45 mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,969 - 5,985 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,971 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,90 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 bar
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
127,00 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 bar
Termostatul se deschide la temperatura
89°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Producător DELPHI
Producător pompă de injectare
Producător DELPHI
Producător duze de injecţie
Producător DELPHI
Tip duze de injecţie
MNS HP
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
În spatele măştii tabloului de siguranţe.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
80 °C
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5000 1/min
Mod de măsurare
B
Timp de oprire
5 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
1,0 s
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
165/70 R 14
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
165/70 R 14 C
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
175/70 R 14
2,50 bar
Presiune pneuri faţă
175/65 R 14
2,40 bar
Presiune pneuri spate
165/70 R 14
3,00 bar
Presiune pneuri spate
165/70 R 14 C
3,40 bar
Presiune pneuri spate
175/70 R 14
3,20 bar
Presiune pneuri spate
175/65 R 14
2,60 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600 - 2605 mm
Ecartament faţă
1400 - 1405 mm
Ecartament spate
1410 - 1415 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,60 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
17,70 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07 mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,20 mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu sarcină utilă mărită
228,30 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
204,45 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu sarcină utilă mărită
229,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
17,80 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu ABS, Garnitura secundară
3,15 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără ABS, Garnitura secundară
2,80 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu sarcină utilă mărită, cu ABS, Garnitura secundară
4,80 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu sarcină utilă mărită, fără ABS, Garnitura secundară
4,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu ABS, Garnitura primară
4,60 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără ABS, Garnitura primară
4,20 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu sarcină utilă mărită, cu ABS, Garnitura primară
4,80 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu sarcină utilă mărită, fără ABS, Garnitura primară
4,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
259,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60 litru
Viscozitate ulei de motor
RN0710
0W-40, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
RN0720
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
RN0710
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
RN0720
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JB3
3,40 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JC5
3,10 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JB1
3,40 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL5 SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
1,10 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron III
Agent de răcire
6,50 litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
625 - 695 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150 cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
50 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam galben de semnalizator
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam alb de semnalizator
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
Festoon 12V 7W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2007/01
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2007/02
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2007/06, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2007/07, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 130.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2007/01
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2007/02
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2007/06, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2007/07, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 130.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2007/01
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2007/02
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2007/06, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2007/07, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 130.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
până la 2007/01
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2007/02
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
până la 2007/06, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2007/07, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 130.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2007/10
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2007/11
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2007/10, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2007/11, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2007/01
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2007/02
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2007/06, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2007/07, în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Renault Kangoo Express (FC0-1) 1.5 dCi (FC1G) - 84 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024