Lichid de frana Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI RS - 170 cai motor diesel BMN, CEGA - magazin online

Skoda
Cumpara online 24/7
Skoda Laura (1Z3)
Skoda Laura (1Z3)
170 cp - motor diesel
04.2006 - 02.2013
Marca: Skoda Model: Laura (1Z3) Modif.: 2.0 TDI RS - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 04.2006 - 02.2013 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 170 cp / 125 kW Codul motorului: BMN, CEGA Ulei motor: 4,30 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI RS
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4200 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1800 1/min
Cuplu maxim
350 Nm
Ridicare
95,50 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,975 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
Motor CEGA
19,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
Motor CEGA, motor nou
25,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
Motor BMN
18,50 :1
Rată de compresie
Motor CEGA
16,50 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,34 x 950
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1050
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Motor BMN
Duză pompă
Denumire carburaţie
Motor CEGA
Common Rail
Producător carburaţie
Motor BMN
Simos
Producător carburaţie
Motor CEGA
Bosch
Tip carburaţie
Motor BMN
PPD1
Tip carburaţie
Motor CEGA
EDC 17 CP 14
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Stânga sub tabloul de bord:.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BMN
700 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CEGA
730 - 930 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
Motor BMN
5000 - 5400 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CEGA
5200 - 5600 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
Motor BMN
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
Motor CEGA
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor BMN
5000 - 5400 1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CEGA
5200 - 5600 1/min
Mod de măsurare
Motor BMN
B
Mod de măsurare
Motor CEGA
B
Sondă de măsurare
Motor BMN
1
Sondă de măsurare
Motor CEGA
1
Timp de oprire
Motor BMN
1 Secundă(secunde)
Timp de oprire
Motor CEGA
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
Motor BMN
0,5 s
Timp de măsurare
Motor CEGA
0,5 s
Valoare maximă K
Motor BMN
0,50 1/m
Valoare maximă K
Motor CEGA
0,50 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10 bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
2,00 bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2577 mm
Ecartament faţă
1526 mm
Ecartament spate
1514 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
până la 2009/10
12,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
de la 2009/11
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
până la 2009/10
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
de la 2009/11
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
312,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
până la 2009/10
286,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
de la 2009/11
272,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
până la 2009/10
41,00 mm
Diametru piston frână osie spate
de la 2009/11
38,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
61 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
330 Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
140 Amperi
Producător demaror
Variantă 1
Bosch
Producător demaror
Variantă 2
VALEO
Putere demaror
2,00 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
7,20 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
5,20 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02Q
2,30 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Q
G 052 171 A2
Ulei original
Agent de răcire
Motor BMN
8,70 litru
Agent de răcire
Motor BMN, cu încălzire suplimentară
9,70 litru
Agent de răcire
Motor CEGA
8,40 litru
Agent de răcire
Motor CEGA, cu încălzire suplimentară
9,40 litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00 litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15 litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
110 - 130 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 F, Compresor Denso
170 - 190 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 E, Compresor Denso
130 - 150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 M, Compresor Denso
130 - 150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 S, Compresor Denso
130 - 150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 H, Compresor Denso
80 - 100 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 N, Compresor Denso
80 - 100 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 P, Compresor Denso
80 - 100 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 T, Compresor Denso
80 - 100 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 808 A, Compresor Denso
80 - 100 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
8J0 260 805, Compresor Denso
80 - 100 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină de zi
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
photoicon
Far de ceaţă
până la 2008
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Far de ceaţă
de la 2009
HB4 12V 51W P22d
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
LED
Lumini exterioare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini de ceaţă
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
photoicon
Lumină de frână
Lumini spate - lumini frână
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
Lumini spate - lumini de ceaţă
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Iluminat interior
spate
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2006, Motor BMN
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2007, Motor BMN
toate 150.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor CEGA
toate 180.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2006, Motor BMN
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2007, Motor BMN
toate 300.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
Motor CEGA
toate 360.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2010
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Interval de verificare filtru de particule
Motor BMN
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Interval de verificare filtru de particule
Motor CEGA
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Valoare limită 175 ml
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Skoda Laura (1Z3) 2.0 TDI RS - 170 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024