Lichid de parbriz Audi Allroad (4BH, C5) 2.7 T quattro - 250 cai benzina ARE, BES - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi Allroad (4BH, C5)
Audi Allroad (4BH, C5)
250 cp - benzina
05.2000 - 08.2005
Marca: Audi Model: Allroad (4BH, C5) Modif.: 2.7 T quattro - benzina
Sasiu: combi An: 05.2000 - 08.2005 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2671 cmc Putere: 250 cp / 184 kW Codul motorului: ARE, BES Ulei motor: 6,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi Allroad (4BH, C5) 2.7 T quattro
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi Allroad (4BH, C5) 2.7 T quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5800 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor ARE
1800 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor BES
1700 1/min
Cuplu maxim
Motor ARE
350 Nm
Cuplu maxim
Motor BES
310 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor ARE
12°+/42°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor BES
12°+/36°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
38°-/8°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960 - 5,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
7,00 - 13,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50 :1
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,25 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
86°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1735
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1856
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,05±0,05 mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 95 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motronic
Presiune sistem
3,50 - 4,00 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
600 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
600 - 800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 800 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/55 R 17
2,70 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/55 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/45 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/45 R 18
2,70 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/55 R 17
2,90 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/55 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/45 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/45 R 18
2,90 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2760 mm
Ecartament faţă
1586 mm
Ecartament spate
1597 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA
30,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX
30,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
10,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
8,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA
321,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Număr PR. 1LX
321,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE
255,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C43, Număr PR. 1KE, Frâna cu disc este ventilată în interior
269,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
245,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Mărime 321 mm, Număr PR. 1LA, Număr PR. 1LG
60,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână HP2, Mărime 321 mm, Număr PR. 1LX, Număr PR. T7Z
42,80 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Mărime 288 mm, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
57,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Mărime 312 mm, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
57,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,50 - 15,50 Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Producător generator
Variantă 1
VALEO
Producător generator
Variantă 2
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
140 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,40 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,00 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01E
2,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01E
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00 litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
3,00 litru
specificat de producător 2,60 - 3,00 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,80 litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 01R
1,50 litru
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 01R
API GL5 SAE 90
Ulei cutia de distribuţie
5 treapta 01V
0,80 litru
Specificaţie cutie distribuţie
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
650 - 700 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu cuplaj magnetic
250 - 300 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare cu supapă de reglare
220 - 240 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
70 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
H9 12V 65W PGJ19-5
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu far cu halogen
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu far cu xenon
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
spate
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Iluminat interior
faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2000
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2001
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi Allroad (4BH, C5) 2.7 T quattro - 250 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024