Master Cylinder Pressure Sensor VAG 1J0907597A pentru Audi A3 (8L1) 1.6 - 102 cai
Audi A3 (8L1)
102 cp - benzina
08.2000 - 05.2003
102 cp - benzina
08.2000 - 05.2003
Marca: Audi
Model: A3 (8L1)
Modif.: 1.6 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 08.2000 - 05.2003
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1595 cmc
Putere: 102 cp / 75 kW
Codul motorului: AVU, BFQ
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Ulei motor Motor AVU: 4,60
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Nu au fost gasite produse inlocuibile
Nu au fost gasite numere OEM
Alte produse
Franare - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Suspensie - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Directie - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Angrenare roata - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Cutie viteze - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Piese motor - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Piese bloc motor - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Garnituri - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Sistem de racire - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Filtre - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Senzori - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Sistem alimentare - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Electrice - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Sistem pornire - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Curatare parbriz - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Caroserie - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Lumini - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Interior - Audi A3 (8L1) 1.6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3800
1/min
Cuplu maxim
148
Nm
Ridicare
77,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
5°+/41°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
37°-/1°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,973 - 5,987
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,20
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,80
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 115°
Reglare electronică
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
5000
Ohm
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AVU
PFR6Q
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor BFQ
BKUR6ET10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 91 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
Simos 2
Presiune sistem
2,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AVU
670 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BFQ
780 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AVU
670 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor BFQ
780 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor AVU
4300 - 4800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor BFQ
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
70
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AVU
4300 - 4800
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor BFQ
2500 - 2800
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AVU
670 - 860
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor BFQ
780 - 900
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,70
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2513
mm
Ampatamentul
cu tracţiune integrală
2518
mm
Ecartament faţă
1513
mm
Ecartament faţă
cu tracţiune integrală
1513
mm
Ecartament spate
1495
mm
Ecartament spate
cu tracţiune integrală
1489
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
20,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LQ
256,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FS III, Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KK
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C41
239,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C41
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
730 - 1000
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AVU
4,60
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02K
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
5,30
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01M
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01M
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,90
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 180.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 48 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024