Modul aprindere VW Lupo (6X1,6E1) 1.0 - 50 cai benzina AER, ALD, ALL, ANV, AUC - magazin online
VW Lupo (6X1,6E1)
50 cp - benzina
09.1998 - 07.2005
50 cp - benzina
09.1998 - 07.2005
Marca: VW
Model: Lupo (6X1,6E1)
Modif.: 1.0 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 09.1998 - 07.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 999 cmc
Putere: 50 cp / 37 kW
Codul motorului: AER, ALD, ALL, ANV, AUC
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Suspensie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Directie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Angrenare roata - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Cutie viteze - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Transmisie cu curea - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Piese motor - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Piese bloc motor - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Garnituri - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Sistem de racire - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Filtre - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Sistem de aprindere - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Senzori - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Sistem alimentare - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Electrice - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Sistem pornire - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Curatare parbriz - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Sistemul de esapament - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Caroserie - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Lumini - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Interior - VW Lupo (6X1,6E1) 1.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Standard
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3000 - 3600
1/min
Cuplu maxim
86
Nm
Ridicare
61,20
mm
Alezaj
72,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,967
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 15,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor AER
10,50
:1
Rată de compresie
Motor ALD
10,70
:1
Rată de compresie
Motor ALL
10,50
:1
Rată de compresie
Motor ANV
10,70
:1
Rată de compresie
Motor AUC
10,70
:1
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor AER, Motor ALL
W7LTCR
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor AER, Motor ALL
14FGH7DTURX
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AER, Motor ALL
BUR6ET
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor ALD, Motor ANV, Motor AUC
PZFR5D-11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Motor AER
Bosch
Producător carburaţie
Motor AUC
Bosch
Producător carburaţie
Motor ALL
Bosch
Tip carburaţie
Motor AER
Motronic 9.0
Tip carburaţie
Motor ALD
ME 7.5.10
Tip carburaţie
Motor ALL
Motronic 9.0
Tip carburaţie
Motor ANV
ME 7.5.10
Tip carburaţie
Motor AUC
ME 7.5.10
Presiune sistem
2,90 - 3,10
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
600 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor AUC
0,00 - 0,20
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AUC
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 155/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 175/65 R 13, 185/55 R 14
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 155/70 R 13
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 175/65 R 13, 185/55 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 155/70 R 13
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 175/65 R 13, 185/55 R 14
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2323
mm
Ecartament faţă
1387
mm
Ecartament spate
1400
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână VW II
18,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână VW II
16,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu frână cu tambur
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu frână cu tambur
201,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână VW II, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână VW II
239,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 085
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 002
SAE 75W-90
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 085
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,70
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,60
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Clasonic
550 - 600
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
700 - 750
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Clasonic
150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
140
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD6-V12
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso 6SEU12
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso 6SEU14
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Clasonic
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
34
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
cu rolă automată de întindere
toate 60.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024