Oglinda exterioara CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8 stanga si dreapta - 50 cai benzina LBF(49CUL3), LQ2(49CUL3) - magazin online
CHEVROLET SPARK Hatchback 2005
50 cp - benzina
05.2005 - 02.2010
50 cp - benzina
05.2005 - 02.2010
Marca: Chevrolet
Model: CHEVROLET SPARK Hatchback 2005
Modif.: 0.8 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 05.2005 - 02.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 3 cil. / 796 cmc
Putere: 50 cp / 37 kW
Codul motorului: LBF(49CUL3), LQ2(49CUL3)
Ulei motor: 2,70
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Suspensie - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Directie - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Angrenare roata - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Cutie viteze - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Transmisie cu curea - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Piese motor - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Piese bloc motor - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Garnituri - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Sistem de racire - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Incalzire si ventilatie - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Filtre - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Uleiuri si lichide - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Sistem de aprindere - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Senzori - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Sistem alimentare - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Sistem pornire - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Curatare parbriz - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Sistemul de esapament - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Caroserie - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Interior - CHEVROLET SPARK Hatchback 2005 0.8
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4400
1/min
Cuplu maxim
72
Nm
Ridicare
72,00
mm
Alezaj
68,50
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,13 - 0,17
mm
Joc supapă - supapă de admisie
Motor cald
0,23 - 0,27
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,30 - 0,34
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor cald
0,40 - 0,44
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,440 - 5,455
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
3
Secvenţă de aprindere
1-3-2
Presiune de compresie
12,30
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
9,30
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
2,50 - 2,94
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
82°
Radiatorul se decuplează la temperatura
90°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
93°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
100°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
10 x 666
Mărime curea transmisie agregate
cu servodirecţie
4PK648
Mărime curea transmisie agregate
cu servodirecţie, cu instalaţie de climatizare
4PK915
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
Bosch
1,15±0,05
mm
Distanţă electrozi
NGK
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
WR8 DCX
Bujii/Bujii incadescente NGK
BPR5EY-11
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 145/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 155/65 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 155/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 145/70 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 155/65 R 13
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 155/70 R 13
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2345
mm
Ecartament faţă
1310
mm
Ecartament spate
1275
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,70
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
182,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
8,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
0,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
236,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
35
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
275
Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
În ţările cu climă rece
330
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
65
Amperi
Tensiune regulator
14,30 - 14,90
Volţi
Tip demaror
SD 80
Putere demaror
0,80
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
2,70
litru
Viscozitate ulei de motor
API SL
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40, 20W-50
Specificare ulei de motor
API SL
Ulei cutie de viteze manuală
2,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
4,78
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ESSO JWS 3314
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
4,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de fosfat
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
330
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
ISU PAG 105
Conţinut rezervor
35
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a compresorului de climatizare
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a servodirecţiei
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 7.500 km / 6 luni
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 75.000 km / 5 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
în condiţii grele de exploatare
toate 75.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
în condiţii grele de exploatare
toate 75.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024