Piese auto Audi A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro - 163 cai benzina 07.2002 - 12.2004 BFB

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Sedan (8E2, B6)
Audi A4 Sedan (8E2, B6)
163 cp - benzina
07.2002 - 12.2004
Marca: Audi Model: A4 Sedan (8E2, B6) Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: limuzina An: 07.2002 - 12.2004 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 163 cp / 120 kW Codul motorului: BFB Ulei motor: 4,10 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 4600 1/min
Cuplu maxim
225 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 14,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50 :1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,50 - 1,60 bar
Cu presiune atmosferică
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
105°
Reglare electronică
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
la nr. de identificare a vehiculului 8E-4-191 000, cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1590
Mărime curea transmisie agregate
de la nr. de identificare a vehiculului 8E-4-191 001, cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1572
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1080
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 91 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.1
Presiune sistem
4,00 bar
în cazul turaţiei de mers la ralanti
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 850 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 850 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20 %
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
650 - 850 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,70 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,70 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
Standard, la nr. de identificare a vehiculului 400.000
2645 mm
Ampatamentul
Standard, de la nr. de identificare a vehiculului 400.001
2644 mm
Ampatamentul
la nr. de identificare a vehiculului 400.000, Tren de rulare de tip confort pentru drumurile dificile
2642 mm
Ampatamentul
de la nr. de identificare a vehiculului 400.001, Tren de rulare de tip confort pentru drumurile dificile
2640 mm
Ampatamentul
de la nr. de identificare a vehiculului 400.001, cu tren de rulare sport
2649 mm
Ampatamentul
la nr. de identificare a vehiculului 400.000, cu tren de rulare sport
2651 mm
Ecartament faţă
Standard, la nr. de identificare a vehiculului 400.000
1524 mm
Această valoare de referinţă corespune unui deport al roţii de ET 39
Ecartament faţă
Standard, de la nr. de identificare a vehiculului 400.001
1522 mm
Ecartament faţă
la nr. de identificare a vehiculului 400.000, Tren de rulare de tip confort pentru drumurile dificile
1521 mm
Ecartament faţă
de la nr. de identificare a vehiculului 400.001, Tren de rulare de tip confort pentru drumurile dificile
1517 mm
Ecartament faţă
de la nr. de identificare a vehiculului 400.001, cu tren de rulare sport
1524 mm
Ecartament faţă
la nr. de identificare a vehiculului 400.000, cu tren de rulare sport
1528 mm
Ecartament spate
Standard, la nr. de identificare a vehiculului 400.000
1517 mm
Această valoare de referinţă corespune unui deport al roţii de ET 39 mm.
Ecartament spate
Standard, de la nr. de identificare a vehiculului 400.001
1515 mm
Ecartament spate
la nr. de identificare a vehiculului 400.000, Tren de rulare de tip confort pentru drumurile dificile
1513 mm
Ecartament spate
de la nr. de identificare a vehiculului 400.001, Tren de rulare de tip confort pentru drumurile dificile
1510 mm
Ecartament spate
de la nr. de identificare a vehiculului 400.001, cu tren de rulare sport
1521 mm
Ecartament spate
la nr. de identificare a vehiculului 400.000, cu tren de rulare sport
1523 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Etrier frână C54
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
25,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Etrier frână C54
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
23,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP, Etrier frână C38
12,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP, Etrier frână C38
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Etrier frână C54, Cu placă spate
19,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
20,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
20,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
16,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Etrier frână C54
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
288,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
312,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP, Etrier frână C38
255,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
245,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Etrier frână C54
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB, Număr PR. 1LE
57,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LF, Număr PR. 1LT
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - injectoare
12,00 - 13,00 Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
44 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220 Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
120 Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,10 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02X
3,50 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01A
2,75 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01A
G 052 911 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02X
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,50 litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
1,00 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,00 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
480 - 520 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2004/01
110 - 130 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
până la 2003/12
170 - 190 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
70 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
până la 2001/08, cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază scurtă
de la 2001/09, cu far cu xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază scurtă
Variantă dotare S-Line
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu xenon
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Lumină de parcare
Variantă dotare S-Line
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Far de ceaţă
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Variantă 1
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Variantă 2
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
în hayon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
cu torpedo ventilat
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024