Piese auto BMW 4 Coupe F32 F82 425 d - 218 cai motor diesel 03.2014 - 02.2016 N47 D20 D

BMW
Cumpara online 24/7
BMW 4 Coupe F32 F82
BMW 4 Coupe F32 F82
218 cp - motor diesel
03.2014 - 02.2016
Marca: BMW Model: 4 Coupe F32 F82 Modif.: 425 d - motor diesel
Sasiu: cupe An: 03.2014 - 02.2016 Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 1995 cmc Putere: 218 cp / 160 kW Codul motorului: N47 D20 D Ulei motor: 5,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - BMW 4 Coupe F32 F82 425 d
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - BMW 4 Coupe F32 F82 425 d
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - BMW 4 Coupe F32 F82 425 d
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500 1/min
Cuplu maxim
450 Nm
Ridicare
90,00 mm
Alezaj
84,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune de compresie
16,00 bar
Rată de compresie
16,50 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,10 bar
La motorul cald.
Înălţime maximă a chiulasei
0,00 mm
Proiectarea chiulasei nu este permisă.
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe coloanaA.
photoicon
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2810 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET34
1551 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1547 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET37
1545 mm
Ecartament spate
cu jantă ET34
1600 mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1596 mm
Ecartament spate
cu jantă ET37
1594 mm
Ecartament spate
cu jantă ET47
1574 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Disc de frână 300x22 mm
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Disc de frână 312x24 mm
24,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Disc de frână 340x30 mm
30,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Disc de frână 300x22 mm
19,60 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Disc de frână 312x24 mm
21,60 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Disc de frână 340x30 mm
27,60 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Disc de frână 300x20 mm
20,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Disc de frână 330x20 mm
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Disc de frână 300x20 mm
18,40 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Disc de frână 330x20 mm
18,40 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
3,70 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
3,70 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 300x22 mm
300,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 312x24 mm
312,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Disc de frână 340x30 mm
340,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Disc de frână 300x20 mm
300,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Disc de frână 330x20 mm
330,00 mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,20 litru
Viscozitate ulei de motor
BMW Longlife -04
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Specificare ulei de motor
BMW Longlife-04
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4 Class 6
Agent de răcire instalaţie de climatizare
540 - 560 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază scurtă
cu faruri LED
LED
Piesă originală
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
cu faruri LED
LED
Piesă originală
Lumină de zi
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
cu Bi-Xenon
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu Bi-Xenon
PY24W 12V 24W PGU20/4
Lumină intermitentă faţă
cu faruri LED
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină de frână
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Lumină marşarier
>
Piesă originală
Lumini de ceaţă spate
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
Xenon W6 12V 6W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
Schimbarea uleiului de motor la fiecare 2.
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
Schimbarea uleiului de motor la fiecare 2.
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare schimbare a uleiului de motor
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
BMW 4 Coupe F32 F82 425 d - 218 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024