Piese auto Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6) - 150 cai motor diesel de 10.2012 N22B4

Honda
Cumpara online 24/7
Honda CR-V 4
Honda CR-V 4
150 cp - motor diesel
de 10.2012
Marca: Honda Model: CR-V 4 Modif.: 2.2 i-DTEC AWD - motor diesel
Sasiu: SUV An: de 10.2012 Tractiune: 4x4
Cil./Capac.: 4 cil. / 2199 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: N22B4 Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Angrenare roata - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Electrice - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Curatare parbriz - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament - Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6)
Inchide
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Ridicare
96,90 mm
Alezaj
85,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune de compresie
24,00 bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
16,30 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,10 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
90,95 - 91,05 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,12 - 1,46 bar
Termostatul se deschide la temperatura
86° - 90°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
770 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
670 - 800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
70 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
3000 1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4500 - 4800 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
5,0 s
Valoare maximă K
0,53 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2620 mm
Ecartament faţă
1565 mm
Ecartament spate
1565 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04 mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,04 mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
200,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de parcare
201,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00 mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60 mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,50 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA C2
0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA C3
SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
ACEA C2|ACEA C3
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 7GP0, Cu reumplare
3,10 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 7GF0, Cu reumplare
3,10 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 7GP0, Cantitate de schimb
2,50 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 7GF0, Cantitate de schimb
2,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 7GF0
MTF
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 7GP0
MTF
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze MV7A, Cu reumplare
7,90 litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze MV7A, Cantitate de schimb
2,60 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze MV7A
ATF DW-1
Ulei diferenţial punte spate
1,20 litru
Specificaţie ulei punte spate
DPSF II
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze MV7A, Cu reumplare
0,45 litru
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze MV7A, Cantitate de schimb
0,41 litru
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze MV7A
API GL4 SAE 90|API GL5 SAE 90
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, Cantitate de schimb
6,80 litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată, Cantitate de schimb
6,90 litru
Specificare lichid de răcire
Original Frostschutzmittel
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
385 - 435 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor de climatizare.
80 - 90 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 8
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D4S 85V 35W P32d-5
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
HB3 12V 60W P20d
photoicon
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D4S 85V 35W P32d-5
photoicon
Lumină adaptivă în curbă
cu Bi-Xenon
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Lumină de zi
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
WY21W 12V 21W WX3x16d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
WY21W 12V 21W WX3x16d yellow
photoicon
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină de frână
LED
Piesă originală
Lumină marşarier
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului din cutia de distribuţie
cu cutie de viteze automată
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 60.000 km / 4 ani
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Honda CR-V 4 2.2 i-DTEC AWD (RE6) - 150 cai Introduceti sasiu
Honda Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024