Piese auto Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1) - 240 cai benzina de 06.1999 F20C VTEC
Honda S2000 (AP)
240 cp - benzina
de 06.1999
240 cp - benzina
de 06.1999
Marca: Honda
Model: S2000 (AP)
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: Cabriolet
An: de 06.1999
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc
Putere: 240 cp / 177 kW
Codul motorului: F20C VTEC
Ulei motor: 4,80
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Franare - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Suspensie - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Directie - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Angrenare roata - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Cutie viteze - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Piese motor - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Piese bloc motor - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Garnituri - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Sistem de racire - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Filtre - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Senzori - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Sistem alimentare - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Electrice - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Sistem pornire - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Curatare parbriz - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Caroserie - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Lumini - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Interior - Honda S2000 (AP) 2.0 (AP1)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
8300
1/min
Turaţie la cuplu maxim
7500
1/min
Cuplu maxim
208
Nm
Ridicare
84,00
mm
Alezaj
87,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,21 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,25 - 0,29
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,480 - 5,490
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
14,0 - 18,0
bar
Rată de compresie
11,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
2,50
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
104,95
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
76° - 80°
Radiatorul se cuplează la temperatura
91° - 95°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,30
mm
Bujii/bujii incandescente altele
Variantă 1
PFR7G - 11
Bujii/bujii incandescente altele
Variantă 2
PK22PR - L11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
3,30 - 3,80
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
90
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,30
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2700
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
750 - 850
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
225/50 R 16
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2400
mm
Ecartament faţă
1470
mm
Ecartament spate
1510
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
300,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
282,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
113
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,80
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A1/B1
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A1/B1|ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
1,48
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF
Ulei diferenţial punte spate
Cantitate de schimb
0,74
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90|API GL6 SAE 90
Hypoid
Agent de răcire
6,50
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600 - 650
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumini spate
de la 2004
LED
Lumină de frână
de la 2004
LED
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - interval de înlocuire a arborelui de echilibrare
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a arborelui de echilibrare
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 200.000 km / 10 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 1 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024