Piese auto Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4 - 150 cai motor diesel 12.2010 - 12.2012 D4HA
Hyundai Santa Fe 2 (CM)
150 cp - motor diesel
12.2010 - 12.2012
150 cp - motor diesel
12.2010 - 12.2012
Marca: Hyundai
Model: Santa Fe 2 (CM)
Modif.: 2.0 CRDi 4x4 - motor diesel
Sasiu: SUV
An: 12.2010 - 12.2012
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1995 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: D4HA
Ulei motor: 6,70
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Suspensie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Directie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Angrenare roata - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Cutie viteze - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Transmisie cu curea - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Piese motor - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Piese bloc motor - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Garnituri - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Sistem de racire - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Sistem de aer conditionat - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Incalzire si ventilatie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Filtre - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Uleiuri si lichide - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Senzori - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Sistem alimentare - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Electrice - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Sistem pornire - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Curatare parbriz - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Sistemul de esapament - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Caroserie - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Lumini - Hyundai Santa Fe 2 (CM) 2.0 CRDi 4x4
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
90,00
mm
Alezaj
84,00
mm
Supapă per cilindru
4
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
10°-/28°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
54°-/4°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
18,60 - 21,60
bar
Rată de compresie
16,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,78
bar
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune injecţie Diesel
1600
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10
bar
Presiune pneuri spate
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2700
mm
Ecartament faţă
1615
mm
Ecartament spate
1619
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,03
mm
Grosime discuri de frână osie spate
11,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,03
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
190,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±140
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
774 - 946
Ohm
la 20°C
Coloană de aer a senzorului arborelui cu came în mm
1,00±0,50
mm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
90
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
720
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
120
Amperi
Tensiune regulator
14,10 - 14,70
Volţi
Tip demaror
Angrenaj planetar de demultiplicare
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,70
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA C3
0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
ACEA C3
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
ACEA A3/B4
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică
9,10
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
8,50
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Ulei instalaţie de climatizare
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi o dată la 90.000 km / 4 ani, apoi o dată la 30.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 210.000 km / 10 ani, apoi la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024