Piese auto Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T) - 87 cai motor diesel 11.1994 - 04.2000 4D56-T
Mitsubishi L300 Platform (P1 T)
87 cp - motor diesel
11.1994 - 04.2000
87 cp - motor diesel
11.1994 - 04.2000
Marca: Mitsubishi
Model: L300 Platform (P1 T)
Modif.: 2.5 TD - motor diesel
Sasiu: platou / sasiu
An: 11.1994 - 04.2000
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 2477 cmc
Putere: 87 cp / 64 kW
Codul motorului: 4D56-T
Ulei motor: 6,90
litru cu filtru
Viscozitate: 30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Franare - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Suspensie - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Directie - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Angrenare roata - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Cutie viteze - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Transmisie cu curea - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Piese motor - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Piese bloc motor - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Garnituri - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Sistem de racire - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Filtre - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Uleiuri si lichide - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Senzori - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Sistem alimentare - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Electrice - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Sistem pornire - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Curatare parbriz - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Caroserie - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Lumini - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Interior - Mitsubishi L300 Platform (P1 T) 2.5 TD (P15T)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
201
Nm
Ridicare
95,00
mm
Alezaj
91,10
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,25
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
20°-/49°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
55°-/22°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Presiune de compresie
22,4 - 31,0
bar
Rată de compresie
21,00
:1
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Kiki
Producător pompă de injectare
Kiki
Tip pompă de injectare
VE.4/10 F 2100
Producător duze de injecţie
Kiki
Tip duze de injecţie
DN O PDN 112
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
de la 1993/06
+9°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
până la 1993/05
+7°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil statică
0,97 - 1,03
mm
Presiune injecţie Diesel
113 - 130
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
720 - 780
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5150 - 5450
1/min
Valoare maximă K
2,10
1/m
Date privind trenul de rulare
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,90
litru
Viscozitate ulei de motor
API CD
30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API CE
SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
API CF-4
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
API CD|API CE|API CF-4
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024