Piese auto Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120 - 120 cai motor diesel 01.2015 - 12.2019 BHZ (DV6FC)

Peugeot
Cumpara online 24/7
Peugeot 208
Peugeot 208
120 cp - motor diesel
01.2015 - 12.2019
Marca: Peugeot Model: 208 Modif.: 1.6 BlueHDi 120 - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 01.2015 - 12.2019 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1560 cmc Putere: 120 cp / 88 kW Codul motorului: BHZ (DV6FC) Ulei motor: 3,75 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3750 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 1/min
Cuplu maxim
290 Nm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
0,20 bar
în cazul turaţiei motorului 2500/min
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 2500/min
0,20 bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Turaţie motor 4000/min
0,60 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30 bar
Temperatura de testare 110 °C la 1000/min.
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
CONTINENTAL
Tip carburaţie
SID 807
Presiune sistem
3,50 - 8,20 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Desprindeţi corpul de contact
photoicon
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2538 mm
Ecartament faţă
1470 - 1475 mm
Ecartament spate
1467 - 1471 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 266x22 mm
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 302x26 mm
26,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 266x22 mm
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 302x26 mm
24,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
204,40 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 266x22 mm
266,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 302x26 mm
302,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
249,00 mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,75 litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2312
0W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MCM
2,10 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze MCM
Total Transmission BV 75W-80
Agent de răcire
6,00 litru
Specificare lichid de răcire
9735 K0
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
450 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
50 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină de zi
Variantă 1
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină de zi
Variantă 2
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
Variantă 1
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină de parcare
Variantă 2
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
PSX24W 12V 24W PG20/7
Lumină intermitentă faţă
PWY24W 12V 24W WP3.3x14.5-4
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină de frână
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
cu spoiler spate
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 175.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 165.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 50.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 125.000 km / 4 ani, apoi odată la 25.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 25.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 25.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 25.000 km
Interval de verificare filtru de particule
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
prima dată la 100.000 km,, apoi odată la 25.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 15.000 km
Interval de umplere AdBlue®
la fiecare service
Efectuaţi o cursă de probă
toate 50.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
în condiţii grele de exploatare
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120 - 120 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024