Piese auto Peugeot RCZ 2.0 HDi - 163 cai motor diesel 03.2010 - 12.2015 RHH (DW10CTED4)
Peugeot RCZ
163 cp - motor diesel
03.2010 - 12.2015
163 cp - motor diesel
03.2010 - 12.2015
Marca: Peugeot
Model: RCZ
Modif.: 2.0 HDi - motor diesel
Sasiu: cupe
An: 03.2010 - 12.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc
Putere: 163 cp / 120 kW
Codul motorului: RHH (DW10CTED4)
Ulei motor: 4,75
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Suspensie - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Directie - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Angrenare roata - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Cutie viteze - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Piese motor - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Garnituri - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Sistem de racire - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Filtre - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Senzori - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Electrice - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Sistem pornire - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Caroserie - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Lumini - Peugeot RCZ 2.0 HDi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
85,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,80 - 2,20
bar
Temperatură de verificare 80° C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
HDI
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
SID 803 A
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
24,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
13,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
302,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
290,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,75
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2290
Ulei cutie de viteze manuală
Carcasă cu nervuri de răcire, Cantitate de schimb
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Carcasă cu nervuri de răcire, Cu reumplare
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSA S71 2710
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
450
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
LED
Piesă originală
Lumini spate
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la numărul de organizaţie 13019
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 30.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
Întreţinere normală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de verificare filtru de particule
Întreţinere normală
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare filtru de particule
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
Întreţinere normală
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 80.000 km, apoi odată la 20.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
de la numărul de organizaţie 13020
toate 60.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024