Piese auto Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418) - 121 cai benzina 03.1996 - 05.2002 J18A

Suzuki
Cumpara online 24/7
Suzuki Baleno Hatchback (EG)
Suzuki Baleno Hatchback (EG)
121 cp - benzina
03.1996 - 05.2002
Marca: Suzuki Model: Baleno Hatchback (EG) Modif.: 1.8 GTX - benzina
Sasiu: hatchback An: 03.1996 - 05.2002 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1839 cmc Putere: 121 cp / 89 kW Codul motorului: J18A Ulei motor: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Directie - Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Angrenare roata
Angrenare roata
Angrenare roata - Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Electrice - Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6200 1/min
Turaţie la cuplu maxim
3400 1/min
Cuplu maxim
152 Nm
Ridicare
83,00 mm
Alezaj
84,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,13 - 0,17 mm
la 15 - 25°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de admisie
Motor cald
0,17 - 0,21 mm
la 60 - 68°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,13 - 0,17 mm
la 15 - 25° C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor cald
0,17 - 0,21 mm
la 60 - 68°C temperatura agentului de răcire
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,965 - 5,980 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,955 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,0 - 14,0 bar
Rată de compresie
9,80 :1
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
82°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
Distanţă electrozi
1,05±0,05 mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6E-11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso, Producător NIPPON
K20PR-U11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Presiune sistem
2,70 - 3,10 bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,20 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30 Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
700 - 850 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185/60 R 14
2,20 bar
Presiune pneuri spate
185/60 R 14
2,20 bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
10,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10 mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,10 mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
202,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
15,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
12,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
6,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
5,50 mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,70 litru
Viscozitate ulei de motor
API SE
10W-30, 10W-40, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
API SF
SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SG
SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SE|API SF|API SG|API SH
Ulei cutie de viteze manuală
2,40 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată, Cantitate de schimb
2,50 litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată, Cu reumplare
5,60 litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 3 cu transmisie automată, Cantitate de schimb
0,80 litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 3 cu transmisie automată, Cu reumplare
4,90 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II D
Ulei servodirecţie
0,70 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II|ATF Dexron III
Agent de răcire
4,70 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
51 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină de frână
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală cu nervuri
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1998
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2000/01
toate 105.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1997
la fiecare 80.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1998
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 1998
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 1998
la fiecare 150.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2000/01
toate 165.000 km
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1997
la fiecare 160.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1998
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1997
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2001/01
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
până la 1997
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Suzuki Baleno Hatchback (EG) 1.8 GTX (SY418) - 121 cai Introduceti sasiu
Suzuki Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024