Piese auto Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230) - 143 cai benzina 08.1999 - 07.2005 1ZZ-FE

Toyota
Cumpara online 24/7
Toyota Celica Coupe (ZZT23)
Toyota Celica Coupe (ZZT23)
143 cp - benzina
08.1999 - 07.2005
Marca: Toyota Model: Celica Coupe (ZZT23) Modif.: 1.8 16V VT-i - benzina
Sasiu: cupe An: 08.1999 - 07.2005 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1794 cmc Putere: 143 cp / 105 kW Codul motorului: 1ZZ-FE Ulei motor: 3,70 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Angrenare roata - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Filtre
Filtre
Filtre - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Curatare parbriz - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament - Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230)
Inchide
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6400 1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200 1/min
Cuplu maxim
170 Nm
Ridicare
91,50 mm
Alezaj
79,00 mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,25 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,25 - 0,35 mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
5°-/55°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
42°-/2°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,470 - 5,485 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,465 - 5,480 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,00 - 15,00 bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
10,00 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29 bar
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23 bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
de la 1999/08, până la 2001/01
-14°00'±4°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,10 mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5EYA11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K16R-U11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
3,04 - 3,43 bar
în cazul turaţiei de mers la ralanti
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 750 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
de la 1999/08, până la 2001/01
-14°00'±4°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
La vehicule cu OBD
2500 - 3100 1/min
Turaţie la ralanti mărită
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
2300 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30 %
Contiţionarea timpului de ardere internă
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
180 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
2500 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
La vehicule cu OBD
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
La vehicule cu OBD
>0,30 Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
La vehicule cu OBD
550 - 800 1/min
Valoarea lambda
La vehicule cu OBD
0,97 - 1,03 λ
Valoarea lambda
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,98 - 1,02 λ
Delta Lambda
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
650 - 750 1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/60 R 15
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
205/50 R 16
2,70 bar
Presiune pneuri spate
195/60 R 15
2,60 bar
Presiune pneuri spate
205/50 R 16
2,70 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600 mm
Ecartament faţă
1490 mm
Ecartament spate
1480 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05 mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,50 mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
rece
1630 - 2740 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
cald
2065 - 3225 Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
rece
835 - 1400 Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
cald
1060 - 1645 Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Curent de încărcare a generatorului
80 Amperi
Tensiune regulator
13,20 - 14,80 Volţi
Putere demaror
0,80 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,70 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
2,30 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
1,00 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron III
Agent de răcire
5,70 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
400 - 460 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
55 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
HB3 12V 60W P20d
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
de la 2002/08
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă spate
până la 2002/07
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Lumini spate
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină de frână
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină marşarier
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2002/10
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2002/09
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2003/08
prima dată la 150.000 km / 10 ani, apoi odată la 90.000 km
Roz
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2003/07
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Verde
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Toyota Celica Coupe (ZZT23) 1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230) - 143 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Stergeti intreaga istorie

Produse

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024