Piese auto Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R) - 107 cai benzina 04.1997 - 02.2000 4A-FE

Toyota
Cumpara online 24/7
Toyota Corolla Sedan (E11)
Toyota Corolla Sedan (E11)
107 cp - benzina
04.1997 - 02.2000
Marca: Toyota Model: Corolla Sedan (E11) Modif.: 1.6 Aut. - benzina
Sasiu: limuzina An: 04.1997 - 02.2000 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1587 cmc Putere: 107 cp / 79 kW Codul motorului: 4A-FE Ulei motor: 3,00 litru cu filtru Ulei motor Cu reumplare: 3,50 litru cu filtru Ulei motor cu răcitor de ulei, Cu reumplare: 3,70 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Angrenare roata - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R)
Inchide
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R)
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R)
Inchide
Filtre
Filtre
Filtre - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R)
Inchide
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Electrice - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R)
Inchide
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R)
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
4800 1/min
Cuplu maxim
141 Nm
Ridicare
77,00 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,25 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,25 - 0,35 mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°-/46°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
38°-/6°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 13,0 bar
Rată de compresie
9,50 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29 bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,010 mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,050 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03 bar
Valoare minimă 0,59 bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
0,80 mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EYA
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20R-U
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
EFI
Presiune sistem
2,65 - 3,04 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
600 - 750 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
La vehicule cu EOBD
550 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
600 - 750 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
La vehicule cu EOBD
550 - 800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800 1/min
Turaţie la ralanti mărită
La vehicule cu EOBD
2500 - 3000 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
La vehicule cu EOBD
60 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
La vehicule cu EOBD
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
La vehicule cu EOBD
>0,40 Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
550 - 800 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
500 - 850 1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,50 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
2,60 bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05 mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
12,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
4,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100 Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,80 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Curent de încărcare a generatorului
70 Amperi
Tensiune regulator
rece
14,00 - 15,00 Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30 Volţi
la 115°C
Putere demaror
0,80 Kilowaţi
Putere demaror
Posibilitate alternativă:
1,00 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,00 litru
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
3,50 litru
Ulei de motor cu filtru
cu răcitor de ulei, Cu reumplare
3,70 litru
Viscozitate ulei de motor
API SH
10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SH|API SJ
Ulei cutie de viteze manuală
1,90 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
7,20 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei servodirecţie
0,70 litru
Specificare ulei servodirecţie
Ulei original
Agent de răcire
5,30 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600 - 700 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 9
Conţinut rezervor
50 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
de la 1999/10
HB3 12V 60W P20d
photoicon
Fază lungă
până la 1999/09
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de citit
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km/3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1998
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 1999/07
la fiecare 90.000 km / 6 ani
exceptând în cazul transmisiei T-IV şi WS
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1999/06
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
de la 1999, cu cutie de viteze automată
la fiecare 90.000 km / 6 ani
exceptând în cazul transmisiei T-IV şi WS
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Reglaţi jocul supapei.
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Toyota Corolla Sedan (E11) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R) - 107 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024