Piese auto VW Bora Estate (1J6) 1.6 - 102 cai benzina 08.2000 - 05.2005 AVU, BFQ
VW Bora Estate (1J6)
102 cp - benzina
08.2000 - 05.2005
102 cp - benzina
08.2000 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Estate (1J6)
Modif.: VW Bora Estate - benzina
Sasiu: combi
An: 08.2000 - 05.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1595 cmc
Putere: 102 cp / 75 kW
Codul motorului: AVU, BFQ
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Franare - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Suspensie - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Directie - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Piese motor - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Garnituri - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Filtre - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Senzori - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Electrice - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Caroserie - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Lumini - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Interior - VW Bora Estate (1J6) 1.6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3800
1/min
Cuplu maxim
148
Nm
Ridicare
77,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,973 - 5,987
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor AVU
10,20
:1
Rată de compresie
Motor BFQ
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,90
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
105°
Reglare electronică
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 1, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
CONTINENTAL
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 2, cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1195
GATES
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
8000
Ohm
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
5000±1000
Ohm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
Simos 3
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
640 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
640 - 920
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor AVU
4300 - 4800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor BFQ
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor AVU
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor BFQ
0,00 - 0,20
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AVU
4300 - 4800
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor BFQ
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
640 - 920
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
3,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2502
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LR
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LS
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZM
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZP
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KT
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR 1KX
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KT
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR 1KX
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KP, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR 1KX, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZM
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZP
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KT
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR 1KX
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
19,05
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - injectoare
12,00 - 17,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02T
2,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02M
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02K
G 052 726 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02T
SAE 75W-90
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
5,30
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01M
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01M
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,10
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024