Piese auto VW Crafter 30-35 bus (2E) 2.5 TDI - 163 cai motor diesel 04.2006 - 07.2011 BJM, CECB

VW
Cumpara online 24/7
VW Crafter 30-35 bus (2E)
VW Crafter 30-35 bus (2E)
163 cp - motor diesel
04.2006 - 07.2011
Marca: VW Model: Crafter 30-35 bus (2E) Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: bus An: 04.2006 - 07.2011 Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 5 cil. / 2461 cmc Putere: 163 cp / 120 kW Codul motorului: BJM, CECB Ulei motor: 9,00 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW Crafter 30-35 bus (2E) 2.5 TDI
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor BJM
2000 - 3000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor CECB
2000 - 2800 1/min
Cuplu maxim
Motor BJM
350 Nm
Cuplu maxim
Motor CECB
360 Nm
Ridicare
95,50 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
21,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,80 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,55 - 0,85 bar
Retard maxim chiulasă
0,200 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
cu generator suplimentar
21,36 x 2522
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 2000
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 2581
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
În panoul de siguranţe în stânga lângă coloana de direcţie.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BJM
700 - 850 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CECB
650 - 850 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
Motor BJM
4275 - 4675 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CECB
2300 - 2700 1/min
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor BJM
4275 - 4625 1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CECB
2300 - 2700 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
1,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
3250 mm
Ampatamentul
cu ampatament mediu
3665 mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
4325 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
25,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
16,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
13,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
300,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
288,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00 mm
Diametru piston frână osie spate
51,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
72 Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
95 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
380 Amperi
Conform standardului DIN
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
450 Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
110 - 180 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
2,00 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
9,00 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 0B7
1,50 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0CB
2,10 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0CB, cu acţionare auxiliară
2,45 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 0CB
G 009 317 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 0B7
G 009 317 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
cu coroană dinţată ø 215 mm
1,60 litru
Ulei diferenţial punte spate
cu coroană dinţată ø 245 mm
2,80 litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
G 009 300 A2
Ulei original
Agent de răcire
9,00 litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
2,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
740 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare în plafonieră
1125 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
180 - 200 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
AdBlue®
Cu reumplare
26,00 litru
AdBlue®
În ţările cu climă rece, Cu reumplare
19,20 litru
Conţinut rezervor
75 litru
Conţinut rezervor
Posibilitate alternativă:
100 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină de zi
cu lumină de zi, Variantă 1
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de zi
cu lumină de zi, Variantă 2
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
fără lumini de zi
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu lumină de zi
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumini de gabarit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Far de ceaţă
HB4 12V 51W P22d
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
în oglinda exterioară
>
Piesă originală
Lampă de marcaj lateral
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
>
Piesă originală
Lampă de iluminat în portbagaj
>
Piesă originală
Lumini de urcare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 200.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în ţările cu mult praf
toate 100.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 200.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
în ţările cu mult praf
toate 100.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 40.000 km
Interval de drenaj al filtrului de combustibil
toate 40.000 km
Interval de drenaj al filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 20.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 320.000 km / 10 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
la fiecare 320.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 80.000 km / 2 ani
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 160.000 km,, apoi odată la 40000 km
La atingerea unei valori limită de 120 g, înlocuiţi filtrul de particule Diesel.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Crafter 30-35 bus (2E) 2.5 TDI - 163 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024