Piese auto VW Jetta 3 (1H2) 1.4 - 55 cai benzina 11.1991 - 09.1998 ABD, AEX

VW
Cumpara online 24/7
VW Jetta 3 (1H2)
VW Jetta 3 (1H2)
55 cp - benzina
11.1991 - 09.1998
Marca: VW Model: Jetta 3 (1H2) Modif.: 1.4 - benzina
Sasiu: limuzina An: 11.1991 - 09.1998 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc Putere: 55 cp / 40 kW Codul motorului: ABD, AEX Ulei motor Motor ABD: 3,40 litru cu filtru Ulei motor Motor AEX: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW Jetta 3 (1H2) 1.4
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor ABD
5200 1/min
Turaţie la putere maximă
Motor AEX
4700 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor ABD
2400 - 2800 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AEX
2800 - 3200 1/min
Cuplu maxim
Motor ABD
107 Nm
Cuplu maxim
Motor AEX
116 Nm
Ridicare
Motor ABD
78,70 mm
Ridicare
Motor AEX
75,60 mm
Alezaj
Motor ABD
75,00 mm
Alezaj
Motor AEX
76,50 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor ABD
3°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AEX
10°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor ABD
31°-/7°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AEX
27°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
de la 1992/08, Motor ABD
6,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
până la 1992/07, Motor ABD
7,960 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AEX
6,963 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
de la 1992/08, Motor ABD
6,950 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
până la 1992/07, Motor ABD
7,950 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AEX
6,943 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 15,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor ABD
9,50 :1
Rată de compresie
Motor AEX
10,20 :1
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
135,60 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
84° - 98°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Motor ABD, fără servodirecţie
21,36 x 737
Mărime curea transmisie agregate
Motor AEX
21,18 x 1070
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7400 Ohm
Distanţă electrozi
0,80±0,10 mm
Distanţă electrozi
Motor AEX, Producător BOSCH
1,00±0,10 mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor ABD
W8DTC
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
Motor AEX
W7LTCR
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
Motor ABD
N7 BYC
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor ABD
14-8 DTU
Bujii/Bujii incadescente BERU
Motor AEX
14GH7DTUR
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AEX
BUR6ET
Producător distribuitor de aprindere
Variantă 1
Bosch
Producător distribuitor de aprindere
Variantă 2
Magneti Marelli
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor ABD
3500±500 Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AEX
3250±750 Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor ABD
0,85±0,35
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor AEX
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Motor ABD
OTTO 91 ROZ
Tipul carburantului
Motor AEX
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Motor ABD
Monoinjecţie
Denumire carburaţie
Motor AEX
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor ABD
1.2.3 R
Tip carburaţie
Motor AEX
MP 9.0
Presiune sistem
Motor ABD
0,80 - 1,20 bar
Presiune sistem
Motor AEX, cu subpresiune
2,50 bar
Presiune sistem
Motor AEX, fără subpresiune
3,00 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
de la 1993/08
Priza de diagnoză se găseşte central pe tabloul de bord în spatele unei măşti..
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ABD
750 - 850 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEX
650 - 750 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ABD
650 - 950 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AEX
550 - 850 1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 175/70 R 13
1,80 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 175/70 R 13
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
1,80 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/50 R 15
1,80 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/50 R 15
2,00 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 175/70 R 13
1,80 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 175/70 R 13
2,20 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
1,80 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,20 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/50 R 15
1,80 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/50 R 15
2,20 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2475 mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă ET38
1478 mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă ET43
1468 mm
Ecartament faţă
tren de rulare, cu jantă ET45
1464 mm
Ecartament spate
de la 1993/08, tren de rulare, cu jantă ET38
1442 mm
Ecartament spate
de la 1993/08, tren de rulare, cu jantă ET45
1428 mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă ET38
1460 mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă ET43
1450 mm
Ecartament spate
tren de rulare, cu jantă ET45
1446 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
10,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
5,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
239,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00 mm
Diametru cilindru de frână roată
17,46 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - injectoare
Motor ABD
1,20 - 1,60 Ohm
Rezistenţă - injectoare
Motor AEX
14,00 - 17,00 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
70 - 90 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
0,90 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor ABD
3,40 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AEX
3,20 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
4 treapta 02K
1,90 litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,60 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
800 - 850 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Harrison
296 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
115 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far dublu
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază scurtă
cu far simplu
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
cu far dublu
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază lungă
cu far simplu
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far simplu
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lumină de parcare
cu far dublu
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam galben de semnalizator
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam alb de semnalizator
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
Motor ABD, Producător BOSCH
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Jetta 3 (1H2) 1.4 - 55 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024