Piese auto VW Multivan 5 2.0 - 115 cai benzina 11.2003 - 08.2015 AXA
VW Multivan 5
115 cp - benzina
11.2003 - 08.2015
115 cp - benzina
11.2003 - 08.2015
Marca: VW
Model: Multivan 5
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: bus
An: 11.2003 - 08.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 115 cp / 85 kW
Codul motorului: AXA
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Suspensie - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Directie - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Angrenare roata - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Cutie viteze - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Transmisie cu curea - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Piese motor - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Piese bloc motor - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Garnituri - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Sistem de racire - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Filtre - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Senzori - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Sistem alimentare - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Electrice - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Sistem pornire - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Curatare parbriz - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Sistemul de esapament - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Caroserie - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Lumini - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Interior - VW Multivan 5 2.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2700 - 4700
1/min
Cuplu maxim
170
Nm
Ridicare
92,80
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°+/42°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
36°-/°
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,973 - 6,987
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,953 - 6,967
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
8,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,80
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1195
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
8000
Ohm
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motronic ME 7.5
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
720 - 920
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
720 - 920
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/65 R 16
3,70
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/65 R 16
4,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/65 R 16
3,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/65 R 16
3,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/60 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/60 R 16
3,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/60 R 17
3,70
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/60 R 17
3,70
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/55 R 17
3,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/55 R 17
3,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/45 R 18
3,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/45 R 18
3,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/65 R 16
3,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/65 R 16
4,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/65 R 16
3,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/65 R 16
3,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/60 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/60 R 16
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/60 R 17
3,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/60 R 17
3,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/55 R 17
2,70
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/55 R 17
3,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/45 R 18
2,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/45 R 18
3,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
3000
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3400
mm
Ecartament faţă
1620 - 1628
mm
Ecartament spate
1620 - 1628
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E3
29,50
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
32,50
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
32,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E3
25,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
28,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
28,50
mm
Grosime discuri de frână osie spate
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
19,50
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, Număr PR. 0WR
185,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, Număr PR. 0WR
186,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână FN44, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 0WR
13,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
5,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E3
308,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
333,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
340,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
294,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
314,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
44,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
330
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Variantă 1
Bosch
Producător demaror
Variantă 2
VALEO
Putere demaror
1,10
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00|VW 504 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02Z
2,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02Z
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02Z
G 052 512 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Z
G 052 178 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificaţie producător 0,7 - 0,9 litri
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,10
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la anul modelului 2009, cu instalaţie de climatizare
600 - 700
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la anul modelului 2009, cu instalaţie de climatizare spate
900 - 1000
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la anul de fabricaţie a modelului 2010, cu instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la anul de fabricaţie a modelului 2010, cu instalaţie de climatizare spate
800 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso, cu instalaţie de climatizare spate
230 - 250
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden, cu instalaţie de climatizare spate
220 - 250
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază lungă
de la 2010, cu far dublu
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
de la 2010, cu far dublu
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
de la 2012, cu far cu xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
de la 2012, cu far cu xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
de la 2012, cu far cu xenon
PY24W 12V 24W PGU20/4
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2005
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2005
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
toate 60.000 km
în ţările cu mult praf
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
până la 2009
la fiecare 4 ani
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024