Piese auto VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat - 55 cai benzina 07.1987 - 08.1994 2G, AAV, MH, NZ
VW Polo 2 Coupe (86c,80)
55 cp - benzina
07.1987 - 08.1994
55 cp - benzina
07.1987 - 08.1994
Marca: VW
Model: Polo 2 Coupe (86c,80)
Modif.: 1.3 Cat - benzina
Sasiu: cupe
An: 07.1987 - 08.1994
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1272 cmc
Putere: 55 cp / 40 kW
Codul motorului: 2G, AAV, MH, NZ
Ulei motor: 3,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Franare - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Suspensie - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Directie - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Piese motor - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Garnituri - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Filtre - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Sistem de aprindere - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Senzori - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Electrice - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Caroserie - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Lumini - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Interior - VW Polo 2 Coupe (86c,80) 1.3 Cat
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor 2G, NZ, MH
5200
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor AAV
5000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor 2G
3400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AAV
3200 - 3400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor MH
3400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor NZ
3000
1/min
Cuplu maxim
Motor 2G
96
Nm
Cuplu maxim
Motor AAV
95
Nm
Cuplu maxim
Motor MH
96
Nm
Cuplu maxim
Motor NZ
97
Nm
Ridicare
72,00
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 15,0
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Motor 2G, NZ, MH
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor AAV
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Motor 2G
Carburator
Denumire carburaţie
Motor AAV
Injecţie benzină
Denumire carburaţie
Motor MH
Carburator
Denumire carburaţie
Motor NZ
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Motor 2G
Pierburg
Producător carburaţie
Motor AAV
Bosch
Producător carburaţie
Motor MH
Pierburg
Producător carburaţie
Motor NZ
Siemens
Tip carburaţie
Motor 2G
2 E 3
Tip carburaţie
Motor MH
2 E 3
Tip carburaţie
Motor NZ
Digijet
Presiune sistem
Motor 2G
0,10 - 0,20
bar
Presiune sistem
Motor AAV
0,80 - 1,20
bar
Presiune sistem
Motor MH
0,10 - 0,20
bar
Presiune sistem
Motor NZ
2,50
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor 2G
850 - 950
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AAV
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor MH
850 - 950
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NZ
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
de la
Moment aprindere
-5°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
250
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
10,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
8,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
181,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
4 treapta 084
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 085
3,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
4 treapta 084
SAE 75W-90
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 085
SAE 75W-90
Agent de răcire
5,60
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Conţinut rezervor
42
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1989, Motor NZ
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
Motor 2G, Motor MH
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024