Piese etrier Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130) - 90 cai motor diesel 1ND-TV - magazin online
Toyota Yaris (P13)
90 cp - motor diesel
09.2011 - 05.2018
90 cp - motor diesel
09.2011 - 05.2018
Marca: Toyota
Model: Yaris (P13)
Modif.: 1.4 D - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 09.2011 - 05.2018
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1364 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: 1ND-TV
Ulei motor: 3,90
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Suspensie - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Directie - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Piese motor - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Garnituri - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Filtre - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Senzori - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Electrice - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Caroserie - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Lumini - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Interior - Toyota Yaris (P13) 1.4 D (NLP130_, NLP130)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
3800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1800 - 3000
1/min
Ridicare
81,50
mm
Alezaj
73,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,11 - 0,17
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,14 - 0,20
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
0,080
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Locul fabricaţiei Japonia, 175/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Locul fabricaţiei Japonia, 175/70 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Locul fabricaţiei Japonia, 175/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Locul fabricaţiei Japonia, 185/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Unitatea de producţie Franţa, 175/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Unitatea de producţie Franţa, 175/70 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Unitatea de producţie Franţa, 175/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Unitatea de producţie Franţa, 185/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Unitatea de producţie Franţa, 195/50 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Locul fabricaţiei Japonia, 175/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Locul fabricaţiei Japonia, 175/70 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Locul fabricaţiei Japonia, 175/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Locul fabricaţiei Japonia, 185/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Unitatea de producţie Franţa, 175/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Unitatea de producţie Franţa, 175/70 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Unitatea de producţie Franţa, 175/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Unitatea de producţie Franţa, 185/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Unitatea de producţie Franţa, 195/50 R 16
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2510
mm
Ecartament faţă
1485
mm
Ecartament spate
1470
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Locul fabricaţiei Japonia
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Unitatea de producţie Franţa
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Locul fabricaţiei Japonia
19,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Unitatea de producţie Franţa
20,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
Unitatea de producţie Franţa
0,05
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
Locul fabricaţiei Japonia
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Unitatea de producţie Franţa
202,50
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Unitatea de producţie Franţa
204,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Locul fabricaţiei Japonia
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Unitatea de producţie Franţa
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
9,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
Unitatea de producţie Franţa
4,20
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Locul fabricaţiei Japonia
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Unitatea de producţie Franţa
1,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
Unitatea de producţie Franţa
1,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,90
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A1/B1
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA C2
SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
ACEA A1/B1|ACEA A3/B3|ACEA A3/B4|ACEA A5/B5|API CD|API CE|API CF-4
SAE 5W-30|10W-30|15W-40|20W-50
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
ACEA C2
SAE 0W-30, SAE 5W-30
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze EC65
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze EC65
API GL4 SAE 75W
Agent de răcire
fără încălzire suplimentară
4,90
litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
5,30
litru
Specificare lichid de răcire
TOYOTA Super Long Life Coolant (SLLC)
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
330 - 390
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 11
Conţinut rezervor
42
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 6 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
la fiecare 15.000 km / 2 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 7.500 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 90.000 km
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
fără sistem de administrare a schimbului de ulei
la fiecare 15.000 / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
cu sistem de administrare a schimbului de ulei
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
cu sistem de administrare a schimbului de ulei, în condiţii grele de exploatare
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
fără sistem de administrare a schimbului de ulei, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 7.500 km / 6 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
toate 15.000 km
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 45.000 km / 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024