Pivot Hyundai Matrix (FC) 1.6 - 103 cai benzina G4ED - magazin online
Hyundai Matrix (FC)
103 cp - benzina
06.2001 - 08.2010
103 cp - benzina
06.2001 - 08.2010
Marca: Hyundai
Model: Matrix (FC)
Modif.: 1.6 - benzina
Sasiu: microbus
An: 06.2001 - 08.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1599 cmc
Putere: 103 cp / 76 kW
Codul motorului: G4ED
Ulei motor: 3,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Suspensie - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Directie - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Angrenare roata - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Cutie viteze - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Transmisie cu curea - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Piese motor - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Piese bloc motor - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Garnituri - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Sistem de racire - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Sistem de aer conditionat - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Incalzire si ventilatie - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Filtre - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Uleiuri si lichide - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Sistem de aprindere - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Senzori - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Sistem alimentare - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Electrice - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Sistem pornire - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Curatare parbriz - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Sistemul de esapament - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Caroserie - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Lumini - Hyundai Matrix (FC) 1.6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4500
1/min
Cuplu maxim
141
Nm
Ridicare
87,00
mm
Alezaj
76,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
5°-/35°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
43°-/5°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,955 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,935 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
14,00 - 15,00
bar
Rată de compresie
10,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,47
bar
Temperatură de verificare 90° C - 100° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,81 - 1,08
bar
Termostatul se deschide la temperatura
82° - 95°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
4PK850
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
4PK825
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
FR 7 DCX
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC10YC4
Bujii/Bujii incadescente BERU
14FR-7 DUX
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5ES-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
12100±1800
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,50±0,05
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Instalaţie de injecţie multipoint cu măsurare a volumului de aer
Presiune sistem
3,25 - 3,45
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±5°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/65 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/65 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/65 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/65 R 14
2,50
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600
mm
Ecartament faţă
1485
mm
Ecartament spate
1485
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,20
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
205,20
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5890±710
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±230
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1170±111
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
594±56
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
310±12
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,00±0,50
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
486 - 594
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
15,55 - 16,25
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
1275 - 1495
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
60
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
550
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
90
Amperi
Tensiune regulator
14,10 - 14,70
Volţi
Tip demaror
Acţionare prin reducţie cu angrenaj planetar
Putere demaror
0,90
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,30
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5BF2
2,15
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5BF2
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
6,70
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP-II M
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSF-3
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
570
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
HS-15
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024