Placute frana Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9) fata si spate - 133 cai benzina F20A4 - magazin online
Honda Prelude 5 (BB)
133 cp - benzina
10.1996 - 10.2000
133 cp - benzina
10.1996 - 10.2000
Marca: Honda
Model: Prelude 5 (BB)
Modif.: 2.0 16V - benzina
Sasiu: cupe
An: 10.1996 - 10.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc
Putere: 133 cp / 98 kW
Codul motorului: F20A4
Ulei motor: 3,80
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Suspensie - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Directie - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Angrenare roata - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Cutie viteze - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Piese motor - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Piese bloc motor - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Garnituri - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Sistem de racire - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Filtre - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Sistem de aprindere - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Senzori - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Sistem alimentare - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Sistem pornire - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Curatare parbriz - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Sistemul de esapament - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Caroserie - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Lumini - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Interior - Honda Prelude 5 (BB) 2.0 16V (BB9)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5300
1/min
Turaţie la cuplu maxim
5000
1/min
Cuplu maxim
179
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
85,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,24 - 0,28
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,32
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,485 - 5,495
mm
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,5 - 12,5
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-15°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Honda
Tip carburaţie
PGM FI
Presiune sistem
2,70 - 3,20
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
720 - 820
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
720 - 820
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-15°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2700
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
195/65 R 15
2,00
bar
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,80
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1999
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1998
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - interval de înlocuire a arborelui de echilibrare
de la 1999
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a arborelui de echilibrare
până la 1998
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 1999
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
până la 1998
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1999
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1998
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1999
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1998
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1999
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1998
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii din platină
la fiecare 100.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 1999
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 1998
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1999
mai întâi la 75.000 km / 5 ani, apoi odată la 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1998
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 1999
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 1998
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
de la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 1999
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1998
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 1999
mai întâi la 45.000 km / 3 ani, apoi după înlocuire din nou odată la 45.000 km / 3 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
până la 1998
mai întâi la 40.000 km / 2 ani, apoi după înlocuire din nou odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1998
toate 10.000 km
Mod de verificare-joc supapă
de la 1999
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Mod de verificare-joc supapă
până la 1998
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024