Placute frana Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000 fata si spate - 86 cai benzina FE (8V), FE18, FEV4 - magazin online
Mazda E-Serie Bus (SR1)
86 cp - benzina
11.1984 - 05.1994
86 cp - benzina
11.1984 - 05.1994
Marca: Mazda
Model: E-Serie Bus (SR1)
Modif.: E2000 - benzina
Sasiu: bus
An: 11.1984 - 05.1994
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 86 cp / 63 kW
Codul motorului: FE (8V), FE18, FEV4
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Suspensie - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Directie - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Angrenare roata - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Cutie viteze - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Transmisie cu curea - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Piese motor - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Piese bloc motor - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Garnituri - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Sistem de racire - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Filtre - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Uleiuri si lichide - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Sistem de aprindere - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Senzori - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Sistem alimentare - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Electrice - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Sistem pornire - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Curatare parbriz - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Sistemul de esapament - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Caroserie - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Lumini - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Interior - Mazda E-Serie Bus (SR1) E2000
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2800
1/min
Cuplu maxim
154
Nm
Ridicare
86,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,30
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,30
mm
rece
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
16°-/54°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
54°-/16°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
8,030 - 8,045
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
8,025 - 8,040
mm
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,5
bar
Rată de compresie
8,60
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Carburator
Producător carburaţie
Nikki
Presiune sistem
0,20 - 0,25
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
de la
Moment aprindere
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50 - 2,00
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
500
ppm
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 100.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024