Placute frana Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V fata si spate - 90 cai motor diesel 9HH (DV6DUM), 9HM (DV6UC) - magazin online
Peugeot Expert Box (VF3)
90 cp - motor diesel
de 01.2007
90 cp - motor diesel
de 01.2007
Marca: Peugeot
Model: Expert Box (VF3)
Modif.: 1.6 HDi 90 8V - motor diesel
Sasiu: caroserie
An: de 01.2007
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1560 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: 9HH (DV6DUM), 9HM (DV6UC)
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Suspensie - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Directie - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Angrenare roata - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Cutie viteze - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Piese motor - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Garnituri - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Sistem de racire - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Filtre - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Senzori - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Electrice - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Sistem pornire - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Caroserie - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Lumini - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Interior - Peugeot Expert Box (VF3) 1.6 HDi 90 8V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500
1/min
Cuplu maxim
180
Nm
Ridicare
88,30
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,000 - 5,012
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,000 - 5,012
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,20
bar
Turaţie motor 2500/min
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20
bar
Temperatura de testare 110 °C la 1000/min.
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Înălţime maximă a chiulasei
123,60
mm
Proiectarea chiulasei nu este permisă.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Termostatul se deschide la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
96°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC-16C34
Presiune injecţie Diesel
1600
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
0,00
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
3000
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3122
mm
Ecartament faţă
1562 - 1570
mm
Ecartament spate
1596 - 1604
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
254,15
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
256,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
280,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mic, cu etrier de frânare cu piston dublu
45,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Piston mare, cu etrier de frânare cu piston dublu
48,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,00
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2290|PSA B71 2312
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
1,80
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Variantă 1
ESSO 75W80 EZL 848
Specificaţie ulei transmisie manuală
Variantă 2
TOTAL H6965
SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
10,00
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
525 - 575
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la numărul de organizaţie 13019
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 30.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare filtru de particule
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
în condiţii grele de exploatare
prima dată la 80.000 km, apoi odată la 20.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
de la numărul de organizaţie 13020
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024