Placute frana Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R) fata si spate - 129 cai benzina 1ZZ-FE - magazin online
Toyota Avensis Estate (T25)
129 cp - benzina
04.2003 - 11.2008
129 cp - benzina
04.2003 - 11.2008
Marca: Toyota
Model: Avensis Estate (T25)
Modif.: 1.8 VVT-i - benzina
Sasiu: combi
An: 04.2003 - 11.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1794 cmc
Putere: 129 cp / 95 kW
Codul motorului: 1ZZ-FE
Ulei motor: 3,70
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Suspensie - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Directie - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Piese motor - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Garnituri - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Filtre - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Senzori - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Electrice - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Caroserie - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Lumini - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Interior - Toyota Avensis Estate (T25) 1.8 VVT-i (ZZT251_, ZZT251R)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Cuplu maxim
170
Nm
Ridicare
91,50
mm
Alezaj
79,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,25 - 0,35
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
42°+/10°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
42°-/2°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,470 - 5,485
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,465 - 5,480
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
10,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03
bar
Termostatul se deschide la temperatura
86° - 90°
Radiatorul se decuplează la temperatura
94°
Radiatorul se cuplează la temperatura
96°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5EYA11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K16R-U11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie directă
Presiune sistem
3,00 - 3,40
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
600 - 700
1/min
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/65 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
195/65 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 16
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2700
mm
Ecartament faţă
1505
mm
Ecartament spate
1510
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
24,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
12,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Variantă 1
277,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Variantă 2
295,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
280,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2455±135
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
318±8
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1630 - 2740
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
835 - 1400
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Tensiune regulator
12,90 - 14,90
Volţi
Putere demaror
1,30
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,70
litru
Viscozitate ulei de motor
API SJ
0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SL
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SM
SAE 0W-20|SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60
Specificare ulei de motor
până la 2006/03
API SJ|API SL
Specificare ulei de motor
de la 2006/04
API SL|API SM
Ulei cutie de viteze manuală
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
2,90
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF T-IV
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II|ATF Dexron III
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică
5,80
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
5,70
litru
Specificare lichid de răcire
SLLC
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
410 - 470
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
60
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY2
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
>
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
la fiecare 15.000 km / 2 ani
Interval de curăţare a filtrului de are
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 7.500 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 90.000 km
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
până la 2006/03
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 2006/04
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 7.500 km / 6 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
toate 15.000 km
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024