Placute frana VW Bora Sedan (1J2) 1.6 fata si spate - 101 cai benzina AEH, AKL, APF - magazin online
VW Bora Sedan (1J2)
101 cp - benzina
10.1998 - 05.2005
101 cp - benzina
10.1998 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Sedan (1J2)
Modif.: 1.6 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 10.1998 - 05.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1595 cmc
Putere: 101 cp / 74 kW
Codul motorului: AEH, AKL, APF
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Suspensie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Directie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Piese motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Garnituri - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Filtre - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Senzori - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Electrice - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Caroserie - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Lumini - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Interior - VW Bora Sedan (1J2) 1.6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3800
1/min
Cuplu maxim
145
Nm
Ridicare
77,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,900 - 6,940
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,900 - 6,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,20
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,60
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
Motor AEH
86°
Termostatul se deschide la temperatura
Motor APF
105°
Reglare electronică
Termostatul se deschide la temperatura
Motor AKL
86°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Motor AEH, Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Motor AEH, Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Motor AKL, Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Motor AKL, Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Motor AEH, Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Motor AEH, Treaptă 02
99° - 105°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Motor AKL, Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Motor AKL, Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 1, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
CONTINENTAL
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 2, cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1195
GATES
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
5000±1000
Ohm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
Motor AEH
Simos 2.2
Tip carburaţie
Motor APF
Simos 3.3
Tip carburaţie
Motor AKL
Simos 2.2
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEH
760 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AKL
760 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor APF
640 - 920
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AEH
760 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AKL
760 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor APF
640 - 920
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor AEH
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor AKL
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor APF
4300 - 4800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
0,20 - 0,80
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AEH
660 - 980
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AKL
660 - 980
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor APF
540 - 1020
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Număr de alternanţe
2
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
1,90
bar
Presiune pneuri spate
2,80
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LR
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LS
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZM
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZP
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KT
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR 1KX
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KT
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR 1KX
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KP, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR 1KX, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZM
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZP
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KT
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR 1KX
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
19,05
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - injectoare
12,00 - 17,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02J
2,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02K
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02J
SAE 75W-90
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02K
SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
5,30
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01M
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01M
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,10
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024