SPIDAN 36192 pentru Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI - 140 cai motor diesel
Audi A6 Avant (4F5, C6)
140 cp - motor diesel
06.2005 - 10.2008
140 cp - motor diesel
06.2005 - 10.2008
Marca: Audi
Model: A6 Avant (4F5, C6)
Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 06.2005 - 10.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 140 cp / 103 kW
Codul motorului: BLB, BRE
Ulei motor: 3,80
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Motor:
140 cai - 103 kW - motor diesel
Cod producator:
36192
Producator:
SPIDAN
Partea de montare:
Axa fata dreapta
Tip cutie viteza:
cv. manuala
Dantura exterioara parte roata:
38
Lungime [mm]:
651 mm
Diametru simering [mm]:
60 mm
Diametru articulatie la roata [mm]:
100 mm
Dimensiune filet:
M16x1.5
Alezaj Ø [mm]:
10,5 mm
Numar pistoane:
6
Asezare gauri Ø [mm]:
104 mm
Piesa la schimb:
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu surub
Stare:
Piesa reciclata
Informatii tehnice:
Vă rugăm să respectați specificațiile tehnice separate ale articulației! Necesită un unghi de curbură mai mare de 50°!
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Suspensie - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Directie - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Piese motor - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Garnituri - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Filtre - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Senzori - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Electrice - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Caroserie - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Lumini - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Interior - Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2500
1/min
Cuplu maxim
320
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Nu este permisă decât ascuţirea.
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Nu este permisă decât ascuţirea.
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
18,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,18 x 1613
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Duză pompă
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BLB
730 - 930
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BRE
800 - 1000
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor BLB, Multitronic 01J
730 - 930
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor BRE, Multitronic 01J
800 - 1000
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4800 - 5200
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5200
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 16
2,70
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/50 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/50 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/55 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/40 R 18
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/40 R 18
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/45 R 17
2,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 16
3,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/50 R 17
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/50 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/55 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/40 R 18
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/40 R 18
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/45 R 17
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2841 - 2853
mm
Ecartament faţă
1610 - 1616
mm
Ecartament spate
1617 - 1627
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LG
30,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LH, Număr PR. 1ZL, Etrier frână FNR-G60
30,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LG
27,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LH, Număr PR. 1ZL, Etrier frână FNR-G60
27,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
12,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
20,24
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
19,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
16,90
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
17,46
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LG
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LH, Număr PR. 1ZL, Etrier frână FNR-G60
347,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
314,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2ED, Etrier frână C41, Număr PR. 1KD
302,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW, Număr PR. 2EE, Etrier frână C43
330,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LT
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
80
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Producător generator
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
180
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,70
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,80
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 01
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
VW 507 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01X
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01X
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Multitronic 01J, Cu reumplare
7,50
litru
Ulei transmisie automată
Multitronic 01J, Cantitate de schimb
5,00
litru
specificat de producător 4.50 - 5,00 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
Multitronic 01J
G 052 180 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Multitronic 01J
1,30
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Multitronic 01J
G 052 190 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,90
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
8,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
510 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 140
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
70
litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază lungă
de la 2009, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină adaptivă în curbă
Lumină de zi
de la 2009, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Piesă originală
Lumină de zi
de la 2009, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
de la 2009, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
LED
Piesă originală
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2006
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2007
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
Multitronic 01J
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
cu filtru de particule
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024