Pompa centrala ambreiaj Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i - 75 cai benzina GA14DE, GA14DS - magazin online
Nissan Pulsar Saloon (N14)
75 cp - benzina
10.1990 - 05.1995
75 cp - benzina
10.1990 - 05.1995
Marca: Nissan
Model: Pulsar Saloon (N14)
Modif.: 1.4 i - benzina
Sasiu: limuzina
An: 10.1990 - 05.1995
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1392 cmc
Putere: 75 cp / 55 kW
Codul motorului: GA14DE, GA14DS
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Suspensie - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Directie - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Cutie viteze - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Transmisie cu curea - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Piese motor - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Piese bloc motor - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Garnituri - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Sistem de racire - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Sistem de aer conditionat - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Filtre - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Uleiuri si lichide - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Sistem de aprindere - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Senzori - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Sistem alimentare - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Electrice - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Sistem pornire - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Curatare parbriz - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Sistemul de esapament - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Caroserie - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Lumini - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Interior - Nissan Pulsar Saloon (N14) 1.4 i
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000
1/min
Cuplu maxim
116
Nm
Ridicare
81,80
mm
Alezaj
73,60
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Valoare de reglare, cald
0,32 - 0,40
mm
Joc supapă - supapă de admisie
Valoare de reglare, rece
0,25 - 0,33
mm
Joc supapă - supapă de admisie
Valoare de verificare
0,21 - 0,49
mm
cald
Joc supapă - supapă de evacuare
Valoare de reglare, cald
0,37 - 0,45
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Valoare de reglare, rece
0,32 - 0,40
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Valoare de verificare
0,30 - 0,58
mm
cald
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
0°/42°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
42°-/0°
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,455 - 5,460
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor GA14DS
0°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor GA14DE
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Carburator
Producător carburaţie
Nissan
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
800 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
de la
Moment aprindere
Motor GA14DS
0°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor GA14DE
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2800 - 3200
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
155/70 R 13
2,30
bar
Presiune pneuri spate
155/70 R 13
2,30
bar
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
2,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 80W-90
Ulei transmisie automată
7,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
5,70
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu ABS
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
700 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
KLH00 - PAGR0
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lampă de iluminat în portbagaj
>
Piesă originală
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1991/03
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1991/03
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1991/03
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1991/03
toate 15.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1991/02
toate 10.000 km
Mod de verificare-joc supapă
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ventilaţie a blocului motor
de la 1991/03
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ventilaţie a blocului motor
până la 1991/02
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024