Pompa centrala frana Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2) - 105 cai motor diesel 20T2N - magazin online
Honda Accord 6 Saloon (CG,CK)
105 cp - motor diesel
02.1999 - 12.2002
105 cp - motor diesel
02.1999 - 12.2002
Marca: Honda
Model: Accord 6 Saloon (CG,CK)
Modif.: 2.0 Turbo DI - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 02.1999 - 12.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1994 cmc
Putere: 105 cp / 77 kW
Codul motorului: 20T2N
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Franare - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Suspensie - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Directie - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Angrenare roata - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Cutie viteze - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Piese motor - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Piese bloc motor - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Garnituri - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Sistem de racire - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Filtre - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Sistem de aprindere - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Senzori - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Sistem alimentare - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Electrice - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Sistem pornire - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Curatare parbriz - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Sistemul de esapament - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Caroserie - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Lumini - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Interior - Honda Accord 6 Saloon (CG,CK) 2.0 Turbo DI (CH2)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
88,90
mm
Alezaj
84,50
mm
Supapă per cilindru
2
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
19,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Retard maxim chiulasă
0,010
mm
Înălţime maximă a chiulasei
243,41
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,10
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
L 580
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
KBAL 70 P 45
Presiune injecţie Diesel
200 - 330
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
755 - 855
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/60 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
195/60 R 15
2,20
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,10
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,00
litru
Viscozitate ulei de motor
API CD
30W, 10W-30, 15W-40, 20W-50
Specificare ulei de motor
API CD
Ulei cutie de viteze manuală
2,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API SG|API SH
Ulei servodirecţie
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSF-V
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
65
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 135.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
toate 135.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 75.000 km / 5 ani, apoi odată la 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
mai întâi la 45.000 km / 3 ani, apoi după înlocuire din nou odată la 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 3 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Reglaţi jocul supapei.
la fiecare 45.000 / 3 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024