Pompa de apa Hyundai H 200 BOX 2.4 - 112 cai benzina G4CS - magazin online
Hyundai H 200 BOX
112 cp - benzina
03.2000 - 04.2004
112 cp - benzina
03.2000 - 04.2004
Marca: Hyundai
Model: H 200 BOX
Modif.: 2.4 - benzina
Sasiu: caroserie
An: 03.2000 - 04.2004
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 2351 cmc
Putere: 112 cp / 82 kW
Codul motorului: G4CS
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Suspensie - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Directie - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Angrenare roata - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Cutie viteze - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Transmisie cu curea - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Piese motor - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Piese bloc motor - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Garnituri - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Sistem de racire - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Sistem de aer conditionat - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Incalzire si ventilatie - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Filtre - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Uleiuri si lichide - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Sistem de aprindere - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Senzori - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Sistem alimentare - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Electrice - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Sistem pornire - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Curatare parbriz - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Sistemul de esapament - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Caroserie - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Lumini - Hyundai H 200 BOX 2.4
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
100,00
mm
Alezaj
86,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,565 - 6,580
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,530 - 6,550
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,80 - 12,00
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
10,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 75° C - 90° C
Retard maxim chiulasă
0,200
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,22
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Generator
4PK975
Mărime curea transmisie agregate
Compresor de climatizare.
13 x 975
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară servodirecţie
13 x 1000
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RN10PYP4
Bujii/Bujii incadescente NGK
PGR5C-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
12100±1800
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,86±0,09
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
MPI
Presiune sistem
2,85 - 3,15
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,02
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
500 - 1200
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195 R 14 C 6PR
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
195 R 14 C 8PR
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
205/70 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
215/80 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
195 R 14 C 6PR
2,80
bar
Presiune pneuri spate
195 R 14 C 8PR
4,50
bar
Presiune pneuri spate
205/70 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri spate
215/50 R 15
2,20
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
270,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
272,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,70
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5900
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,00 - 16,00
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
550 - 1650
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
68
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
540
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
95
Amperi
Tensiune regulator
14,10 - 14,70
Volţi
Putere demaror
1,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
API SD
20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SE
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
API SD|API SE
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5ZR1
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5ZR1
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 30-40 LE
10,44
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 30-40 LE
ATF Dexron II
Ulei diferenţial punte spate
1,42
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL4 SAE 90
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSF-3
Ulei original
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
625 - 675
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor HS 15
170 - 190
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor HS 18
200 - 220
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG
Conţinut rezervor
65
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Curea dinţată - mod de verificare a arborelui de echilibrare
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a compresorului de climatizare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a servodirecţiei
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2001
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2002
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 45.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 2001
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de ulei de la cutia de viteze automate
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024