Pompa de apa,spalare parbriz STC T402062 pentru VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI - 150 cai motor diesel
VW Passat 4 Variant (B5,3b5)
150 cp - motor diesel
07.1998 - 11.2000
150 cp - motor diesel
07.1998 - 11.2000
Marca: VW
Model: Passat 4 Variant (B5,3b5)
Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 07.1998 - 11.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2496 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: AFB, AKN
Ulei motor: 5,40
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Motor:
150 cai - 110 kW - motor diesel
Cod producator:
T402062
Producator:
STC
Tensiune [V]:
12 V
Greutate [kg]:
0,095 kg
Nr. de cuplaje:
2
Articol completare/Info suplimentar 2:
pentru sistem de curatare parbriz
Tip pompa:
Monopompa
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Suspensie - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Directie - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Piese motor - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Garnituri - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Filtre - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem de aprindere - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Senzori - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Electrice - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Caroserie - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Lumini - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Interior - VW Passat 4 Variant (B5,3b5) 2.5 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500 - 3200
1/min
Cuplu maxim
310
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
78,30
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
12°-/8°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
32°-/12°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,968 - 5,982
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
24,00 - 33,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
27,00 - 33,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,85 - 1,25
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
+2°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Presiune injecţie Diesel
200 - 235
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
680 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
680 - 860
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
60
°C
Condiţionare turaţie Diesel
4500 - 5500
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4500 - 5500
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,60
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
2,40
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2705 - 2710
mm
Ecartament faţă
1489 - 1495
mm
Ecartament spate
1500
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 288x25 mm
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 280x22 mm
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 288x25 mm
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 280x22 mm
20,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 288x25 mm
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 280x22 mm
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
245,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,40
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01E
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01E
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00
litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
3,00
litru
specificat de producător 2,60 - 3,00 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
10,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
de la 2000
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
până la 1999
2,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
650 - 700
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2|G 052 200 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
62
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 30.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024