Pompa spalator parbriz Audi A6 Avant (4A, C4) 2.6 - 139 cai benzina ACZ - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Avant (4A, C4)
Audi A6 Avant (4A, C4)
139 cp - benzina
06.1994 - 02.1997
Marca: Audi Model: A6 Avant (4A, C4) Modif.: 2.6 - benzina
Sasiu: combi An: 06.1994 - 02.1997 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2598 cmc Putere: 139 cp / 102 kW Codul motorului: ACZ Ulei motor: 5,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • FEBI BILSTEIN
    • SWAG
    • VEMO
    • TRUCKTEC AUTOMOTIVE
    • ERA
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    Aplica
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.6
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.6
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5750 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3500 1/min
    Cuplu maxim
    210 Nm
    Ridicare
    81,00 mm
    Alezaj
    82,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    10°+/45°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    38°-/3°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,900 - 6,940 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,900 - 6,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-4-3-6-2-5
    Presiune de compresie
    7,50 - 14,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    10,00 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,00 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    132,75 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,20 - 1,50 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,36 x 1632
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 88 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Siemens
    Presiune sistem
    3,80 - 4,20 bar
    în cazul turaţiei de mers la ralanti
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    În rezervorul de apă sub masca suportului releului suplimentar.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    680 - 820 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    680 - 820 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2687 mm
    Ecartament faţă
    Număr PR. 1BE, cu tren de rulare sport
    1526 mm
    Ecartament faţă
    Număr PR. 1BG, cu tren de rulare sport
    1520 mm
    Ecartament faţă
    Număr PR. 1BA, tren de rulare
    1520 mm
    Ecartament spate
    1524 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    8,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    18,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    230,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    231,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    cu frână cu disc
    12,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    cu frână cu tambur
    5,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    7,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    cu frână cu disc
    2,00 mm
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    cu frână cu tambur
    2,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    245,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    269,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    43,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    20,64 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - senzor arbore cotit
    1000 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    13,50 - 17,00 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    63 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    300 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    Variantă 1
    120 Amperi
    Curent de încărcare a generatorului
    Variantă 2
    90 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 012
    2,25 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 012
    G 052 911 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01K, Cu reumplare
    7,00 litru
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01K, Cantitate de schimb
    2,70 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01K
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 01K
    0,70 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    Cutie de viteze 01K
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    cu reglare de nivel
    2,50 litru
    Ulei servodirecţie
    fără reglare de nivel
    1,00 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    8,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Specificare lichid de răcire
    Posibilitate alternativă:
    TL 774 F
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    250 - 300 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    80 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă torpedo
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    toate 120.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A6 Avant (4A, C4) 2.6 - 139 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024