Pompa spalator parbriz Hyundai i10 1.2 - 78 cai benzina G4LA - magazin online
Hyundai i10
78 cp - benzina
11.2008 - 12.2011
78 cp - benzina
11.2008 - 12.2011
Marca: Hyundai
Model: i10
Modif.: 1.2 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 11.2008 - 12.2011
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1248 cmc
Putere: 78 cp / 57 kW
Codul motorului: G4LA
Ulei motor: 3,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Hyundai i10 1.2
Inchide
Suspensie - Hyundai i10 1.2
Inchide
Directie - Hyundai i10 1.2
Inchide
Cutie viteze - Hyundai i10 1.2
Inchide
Transmisie cu curea - Hyundai i10 1.2
Inchide
Piese motor - Hyundai i10 1.2
Inchide
Piese bloc motor - Hyundai i10 1.2
Inchide
Garnituri - Hyundai i10 1.2
Inchide
Sistem de racire - Hyundai i10 1.2
Inchide
Sistem de aer conditionat - Hyundai i10 1.2
Inchide
Incalzire si ventilatie - Hyundai i10 1.2
Inchide
Filtre - Hyundai i10 1.2
Inchide
Uleiuri si lichide - Hyundai i10 1.2
Inchide
Senzori - Hyundai i10 1.2
Inchide
Sistem alimentare - Hyundai i10 1.2
Inchide
Sistem pornire - Hyundai i10 1.2
Inchide
Curatare parbriz - Hyundai i10 1.2
Inchide
Sistemul de esapament - Hyundai i10 1.2
Inchide
Caroserie - Hyundai i10 1.2
Inchide
Lumini - Hyundai i10 1.2
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Ridicare
75,60
mm
Alezaj
71,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
14,70 - 16,60
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,76
bar
Temperatură de verificare 90° C - 100° C
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
81° - 83°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
5600
Ohm
Distanţă electrozi
0,85±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RER8YC
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
15500±2325
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,82±0,08
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
3,45 - 3,55
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,30
bar
Presiune pneuri spate
2,30
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
18,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
16,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
cu frână cu disc
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
cu frână cu disc
8,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
cu frână cu disc
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu frână cu tambur
180,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu frână cu tambur
182,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 241x18 mm
241,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 252x18 mm
252,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
234,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
51,10
mm
Diametru piston frână osie spate
33,96
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2440±140
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,80 - 15,20
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,50
litru
Viscozitate ulei de motor
API SL
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SJ|API SL
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5EF2
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5EF2
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze A4CF0
6,80
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze A4CF0
ATF SP-III
Agent de răcire
4,70
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
425 - 475
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 - 130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
mai întâi la 75.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
mai întâi la 35.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
mai întâi la 55.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km /3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
mai întâi la 35.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 95.000 km / 5 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
mai întâi la 95.000 km / 5 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
prima dată la 15.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
La fiecare serviciu de întreţinere.
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
mai întâi la 35.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024