Pompa ulei Hyundai i30 2.0 - 143 cai 182279242 G4GC-G, G4GC - magazin online
Hyundai i30
143 cp - 182279242
10.2007 - 11.2011
143 cp - 182279242
10.2007 - 11.2011
Marca: Hyundai
Model: i30
Modif.: 2.0 - 182279242
An: 10.2007 - 11.2011
Cil./Capac.: 4 cil. / 1975 cmc
Putere: 143 cp / 105 kW
Codul motorului: G4GC-G, G4GC
Ulei motor: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare - Hyundai i30 2.0
Inchide
Suspensie - Hyundai i30 2.0
Inchide
Directie - Hyundai i30 2.0
Inchide
Angrenare roata - Hyundai i30 2.0
Inchide
Cutie viteze - Hyundai i30 2.0
Inchide
Transmisie cu curea - Hyundai i30 2.0
Inchide
Piese motor - Hyundai i30 2.0
Inchide
Piese bloc motor - Hyundai i30 2.0
Inchide
Garnituri - Hyundai i30 2.0
Inchide
Sistem de racire - Hyundai i30 2.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - Hyundai i30 2.0
Inchide
Incalzire si ventilatie - Hyundai i30 2.0
Inchide
Filtre - Hyundai i30 2.0
Inchide
Uleiuri si lichide - Hyundai i30 2.0
Inchide
Sistem de aprindere - Hyundai i30 2.0
Inchide
Senzori - Hyundai i30 2.0
Inchide
Sistem alimentare - Hyundai i30 2.0
Inchide
Electrice - Hyundai i30 2.0
Inchide
Sistem pornire - Hyundai i30 2.0
Inchide
Curatare parbriz - Hyundai i30 2.0
Inchide
Sistemul de esapament - Hyundai i30 2.0
Inchide
Caroserie - Hyundai i30 2.0
Inchide
Lumini - Hyundai i30 2.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4600
1/min
Cuplu maxim
186
Nm
Ridicare
93,50
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,20
mm
la 20°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de admisie
Motor cald
0,29
mm
la 80°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,28
mm
la 20° C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor cald
0,34
mm
la 80° C temperatura agentului de răcire
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,965 - 5,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,950 - 5,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,70 - 14,20
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
10,10
:1
Retard maxim chiulasă
0,060
mm
Valoare limită
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
82°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Distanţă electrozi
Pentru combustibil cu plumb
0,75±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC10YC4
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
Pentru combustibil cu plumb
RC10YC
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5ES-11
Bujii/Bujii incadescente NGK
Pentru combustibil cu plumb
BKR5ES
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
8800±1320
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,58±0,06
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Denumire carburaţie
Instalaţie de injecţie - multipoint
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,21
bar
Presiune pneuri spate
2,21
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2650
mm
Ecartament faţă
1539 - 1546
mm
Ecartament spate
1536 - 1544
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru 15 ţoli echipament de frânare
26,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru 16 ţoli echipament de frânare
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
168,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru 15 ţoli echipament de frânare
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru 16 ţoli echipament de frânare
300,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
262,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,15
mm
Diametru piston frână osie spate
34,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2440±140
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,80 - 15,20
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
60
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
550
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
90
Amperi
Tensiune regulator
14,30 - 14,70
Volţi
Putere demaror
1,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5CF2
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5CF2
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
6,60
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP-III
Agent de răcire
6,30
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
475 - 525
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG
Conţinut rezervor
53
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
mai întâi la 115.000 km / 6 ani, apoi odată la 120.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
mai întâi la 75.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
prima dată la 15.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
mai întâi la 75.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
mai întâi la 35.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
mai întâi la 55.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km /3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
mai întâi la 35.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 95.000 km / 5 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
toate 100.000 km
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
până la 2009
mai întâi la al 15.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
de la 2010
mai întâi la 75.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 2009
mai întâi la 95.000 km / 5 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
până la 2009
mai întâi la al 15.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
de la 2010
mai întâi la 75.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
prima dată la 15.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
La fiecare serviciu de întreţinere.
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
mai întâi la 35.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Instalaţie de climatizare - mod de verificare
prima dată la 15.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Mod de verificare-joc supapă
mai întâi la 95.000 km / 5 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
prima dată la 15.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
mai întâi la 35.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024