Pompa ulei VW Polo 3 (6n1) 55 1.4 - 55 cai benzina AEX, ANX - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Polo 3 (6n1)
VW Polo 3 (6n1)
55 cp - benzina
08.1995 - 10.1999
Marca: VW Model: Polo 3 (6n1) Modif.: 55 1.4 - benzina
Sasiu: hatchback An: 08.1995 - 10.1999 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc Putere: 55 cp / 40 kW Codul motorului: AEX, ANX Ulei motor: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • PIERBURG
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • SWAG
    • TRUCKTEC AUTOMOTIVE
    • FRECCIA
    • FAI AutoParts
    • MAXGEAR
    • BGA
    • DEPO-LORO
    • NE
    Aplica
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Polo 3 (6n1) 55 1.4
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4700 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2800 - 3200 1/min
    Cuplu maxim
    116 Nm
    Ridicare
    75,60 mm
    Alezaj
    76,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    10°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    27°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,963 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,943 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    7,00 - 15,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    10,20 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    135,60 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    84° - 98°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    21,36 x 751
    Mărime curea transmisie agregate
    cu servodirecţie
    21,18 x 1070
    Mărime curea transmisie agregate
    cu servodirecţie, cu instalaţie de climatizare
    21,18 x 1125
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    7400 Ohm
    Distanţă electrozi
    Producător BOSCH
    1,00±0,10 mm
    Distanţă electrozi
    Beru
    0,80±0,10 mm
    Distanţă electrozi
    Producător NGK
    0,80±0,10 mm
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    W7LTCR
    Bujii/Bujii incadescente BERU
    14GH7DTUR
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    BUR6ET
    Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
    3250±750 Ohm
    Rezistenţă primară bobină de inducţie
    1,00±0,50
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Bosch Motronic
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    Motronic 9.0
    Presiune sistem
    2,90 - 3,10 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    de la 1998
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Graficul de poziţie - ştecher
    până la 1998
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    770 - 970 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    750 - 850 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    -6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    70 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 2800 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    cu cutie de viteze mecanică
    670 - 1070 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    cu cutie de viteze automată
    650 - 950 1/min
    Procedură alternativă
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Număr de alternanţe
    1
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 155/70 R 13
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 155/70 R 13
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 175/65 R 13
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 175/65 R 13
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 185/55 R 14
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 185/55 R 14
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 195/45 R 15
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 195/45 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 155/70 R 13
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 155/70 R 13
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 175/65 R 13
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 175/65 R 13
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 185/55 R 14
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 185/55 R 14
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 195/45 R 15
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/45 R 15
    2,60 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2406 mm
    Ecartament faţă
    1352 - 1372 mm
    Ecartament spate
    1380 - 1400 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    18,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    16,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    fără ABS
    180,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    cu ABS
    200,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    fără ABS
    181,50 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    cu ABS
    201,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    5,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    239,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    48,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    17,46 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1150±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±100 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    330±35 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    14,00 - 17,00 Ohm
    Rezistenţă senzor - turaţii roată
    1000 - 1300 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    3,20 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 085
    3,10 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 085
    G 052 726 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    4 treapta 001, Cu reumplare
    5,70 litru
    Ulei transmisie automată
    4 treapta 001, Cantitate de schimb
    2,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    4 treapta 001
    G 052 990 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,90 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    5,60 litru
    Specificare lichid de răcire
    TL 774 F
    Lichide de frâna la schimbare
    2,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD6-V12
    550 - 575 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD7-B10
    700 - 750 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD6-V12
    105 - 135 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD7-B10
    85 - 115 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-B10
    G 052 100 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD6-V12
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    45 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    Variantă 1
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lumină de parcare
    Variantă 2
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    de la nr. de identificare a vehiculului 6N-VW-045 001, de la nr. de identificare a vehiculului 6N-VY-075 001
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Iluminat interior
    la nr. de identificare a vehiculului 6N-VW-045 000, la nr. de identificare a vehiculului 6N-VY-075 000
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Polo 3 (6n1) 55 1.4 - 55 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024