Pompa vacuum Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69) - 180 cai benzina A 16 LET - magazin online

Opel
Cumpara online 24/7
Opel Astra J Sedan
Opel Astra J Sedan
180 cp - benzina
de 06.2012
Marca: Opel Model: Astra J Sedan Modif.: 1.6 Turbo - benzina
Sasiu: limuzina An: de 06.2012 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc Putere: 180 cp / 132 kW Codul motorului: A 16 LET Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • PIERBURG
    • VEMO
    Aplica
    • pompa vacuum,sistem de franare HELLA 8TG 009 428-711 Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69)
      An fabricatie pana la:
      10.2013
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu amortizare
      Tensiune [V]:
      12 V
      Mod de operare:
      electric
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      Acest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
    • pompa vacuum,sistem de franare PIERBURG 7.02551.40.0 Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69)
      Cod motor:
      A 16 LET
      Serie șasiu (VIN)până la:
      -A3999999
      Serie șasiu (VIN)până la:
      -A8999999
      Serie șasiu (VIN)până la:
      -AG999999
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      A 16 LET
      Serie șasiu (VIN):
      B3000001-B3999999
      Serie șasiu (VIN):
      B8000001-B8999999
      Serie șasiu (VIN):
      BG000001-BG999999
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      A 16 LET
      Tip cutie viteza:
      cv. automata
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      C0000001-
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      C1000001-
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      C3000001-
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      C8000001-
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      CG000001-
      Mod de operare:
      electric
      Nr. de cuplaje:
      1
      Forma:
      drept
      Tip pompa:
      Popa rotativa
      Tip combustibil:
      benzina
      Acest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
    • pompa vacuum,sistem de franare VEMO Q+ V40-91-0006 Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69)
      Serie:
      Q+, original equipment manufacturer quality
      An fabricatie pana la:
      10.2013
      Tensiune [V]:
      12 V
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu amortizare
      Nr. de cuplaje:
      3
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Mod de operare:
      electric
      Acest produs nu este disponibil. Suna pentru pret si disponibilitate.
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69)
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69)
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Ridicare
    81,50 mm
    Alezaj
    79,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Disc de compensare
    Joc supapă - supapă de admisie
    Valoare de reglare, Motor rece
    0,25 mm
    Joc supapă - supapă de admisie
    Motor rece, Valoare de verificare
    0,21 - 0,29 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    Valoare de reglare, Motor rece
    0,34 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    Motor rece, Valoare de verificare
    0,30 - 0,38 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    Variantă 1
    4,965 - 4,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    Variantă 2
    5,040 - 5,055 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    Variantă 3
    5,115 - 5,130 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    Variantă 1
    4,940 - 4,955 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    Variantă 2
    5,015 - 5,030 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    Variantă 3
    5,090 - 5,105 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
    photoicon
    Rată de compresie
    8,80 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,60 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Benzină
    Denumire carburaţie
    MPI
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    205/65 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    215/60 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/50 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    235/45 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/45 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    235/40 ZR 19
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    205/60 R 16
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    215/50 R 17
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    205/65 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    215/60 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/50 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    235/45 R 18
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    225/45 R 17
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    235/40 ZR 19
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    205/60 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    215/50 R 17
    2,30 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2685 mm
    Ecartament faţă
    1541 mm
    Ecartament spate
    1551 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    26,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,10 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    10,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,10 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    10,25 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    pentru discuri de frână 276x26 mm
    276,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    pentru discuri de frână 300x26 mm
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    pentru discuri de frână 268x12 mm
    268,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    pentru discuri de frână 292x12 mm
    292,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    60,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    pentru discuri de frână 268x12 mm
    38,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    pentru discuri de frână 292x12 mm
    40,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    Dexos 2
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
    Specificare ulei de motor
    DEXOS 2
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze M32-6, Cantitate de schimb
    2,00 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze M32-6, Cu reumplare
    2,20 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze M32-6
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 6T45, Cu reumplare
    8,00 litru
    Specificaţie producător 8,0 - 8,5 litri
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 6T45, Cantitate de schimb
    5,00 litru
    Specificaţie producător 4,0 - 6,0 litri
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 6T45
    ATF Dexron VI
    Agent de răcire
    6,20 litru
    Specificare lichid de răcire
    1940663/93170402
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4 Plus
    Specificaţie lichid de ambreiaj
    DOT 4 plus
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu cutie de viteze mecanică
    600 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu cutie de viteze automată
    630 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    125 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Polylub GLY 801
    Conţinut rezervor
    56 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    cu Bi-Xenon
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină de zi
    cu far cu halogen
    W21/5W 12V 21/5W W3x16q
    photoicon
    Lumină de zi
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W21/5W 12V 21/5W W3x16q
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini frână
    W21W 12V 21W W3x16d
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de frână
    Lumini spate - lumini frână
    W21W 12V 21W W3x16d
    photoicon
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 150.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    la fiecare 150.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 150.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 30.000 km / o dată pe an
    Înlocuiţi bateria telecomenzii
    la fiecare 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Mod de verificare-joc supapă
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Opel Astra J Sedan 1.6 Turbo (69) - 180 cai Introduceti sasiu
    Opel Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024