Pompa vacuum Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20) - 126 cai benzina 5S-FE - magazin online
Toyota Camry Sedan (CV2,XV2)
126 cp - benzina
08.1997 - 09.2002
126 cp - benzina
08.1997 - 09.2002
Marca: Toyota
Model: Camry Sedan (CV2,XV2)
Modif.: 2.2 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 08.1997 - 09.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2164 cmc
Putere: 126 cp / 93 kW
Codul motorului: 5S-FE
Ulei motor: 4,20
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Toate piesele auto pentru Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Franare - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Suspensie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Directie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Piese motor - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Garnituri - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Filtre - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Senzori - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Electrice - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Caroserie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Lumini - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 2.2 (SXV20)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Ridicare
91,00
mm
Alezaj
87,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,19 - 0,29
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,38
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,5 - 14,0
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
9,80
:1
Retard maxim chiulasă
La cot
0,080
mm
Retard maxim chiulasă
La chiulasa
0,050
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000
Ohm
Distanţă electrozi
1,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EYA11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20R-U11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
12000±3000
Ohm
la -40 -+40°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,45±0,15
la -40 -+40°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Nippon Denso
Tip carburaţie
EFI
Presiune sistem
2,65 - 3,04
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
La vehicule cu OBD
550 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
650 - 750
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
La vehicule cu OBD
550 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
La vehicule cu OBD
2500 - 3000
1/min
Turaţie la ralanti mărită
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
2300 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
La vehicule cu OBD
60
Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
La vehicule cu OBD
>0,40
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
La vehicule cu OBD
550 - 800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
2300 - 2800
1/min
Număr de alternanţe
La vehiculele fără DIAGNOZĂ ON BOARD
1
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/70 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/65 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/70 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/65 R 15
2,80
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de exploatare, Frână cu tamburi
228,60
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare, Frână cu tamburi
170,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de exploatare
230,60
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de parcare
171,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
cu jante de 14 ţoli
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
cu jante de 15 ţoli
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de exploatare, Frână cu tamburi
5,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de exploatare, Frână cu discuri
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2000
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,80
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte spate
1200 - 2300
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte față
600 - 2500
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
70
Amperi
Tensiune regulator
rece
14,00 - 15,00
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30
Volţi
la 115°C
Putere demaror
1,20
Kilowaţi
Putere demaror
Posibilitate alternativă:
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,20
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG
Ulei cutie de viteze manuală
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze A140E, Cantitate de schimb
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Specificaţie ulei transmisie automată
Posibilitate alternativă:
ATF Dexron II
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze A140E
1,60
litru
Specificaţie ulei punte faţă
ATF Dexron II
Specificaţie ulei punte faţă
Posibilitate alternativă:
ATF Dexron II
Agent de răcire
6,30
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 850
Grame
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
Ulei instalaţie de climatizare
40 - 50
cm³
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice ale compresorului instalaţiei de climatizare.
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2003
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2002
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
exceptând în cazul transmisiei T-IV şi WS
Interval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţă
cu cutie de viteze automată
la fiecare 90.000 km / 6 ani
exceptând în cazul transmisiei T-IV şi WS
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024