Pompa vacuum Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205) - 242 cai benzina 3S-GTE - magazin online
Toyota Celica Coupe (T20)
242 cp - benzina
02.1994 - 11.1999
242 cp - benzina
02.1994 - 11.1999
Marca: Toyota
Model: Celica Coupe (T20)
Modif.: 2.0 i Turbo 4WD - benzina
Sasiu: cupe
An: 02.1994 - 11.1999
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 242 cp / 178 kW
Codul motorului: 3S-GTE
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Toate piesele auto pentru Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Franare - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Suspensie - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Directie - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Piese motor - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Garnituri - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Filtre - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Senzori - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Electrice - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Caroserie - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Lumini - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Interior - Toyota Celica Coupe (T20) 2.0 i Turbo 4WD (ST205)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000
1/min
Cuplu maxim
302
Nm
Ridicare
86,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,15 - 0,25
mm
cald
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,38
mm
cald
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960 - 5,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 12,0
bar
Rată de compresie
8,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,75
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,200 - 0,300
mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,200
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000
Ohm
Distanţă electrozi
0,80
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EP8
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
PK20R8
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
rece
12350±3350
Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
cald
14900±3500
Ohm
50°C - 100°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
rece
0,44±0,08
-10°C - 50°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
cald
0,55±0,10
50°C - 100°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
ECCS EFI
Presiune sistem
2,30 - 2,70
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
180
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Valoarea lambda
0,98 - 1,02
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
600 - 900
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
215/50 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri spate
215/50 R 16
2,40
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
32,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
30,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
16,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
15,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - injectoare
2,00 - 4,00
Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
650 - 1800
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
80
Amperi
Tensiune regulator
rece
13,90 - 15,10
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30
Volţi
la 115°C
Putere demaror
1,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
5,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei diferenţial punte spate
1,10
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 80W-90
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km/3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
inclusiv lichidul de răcire al răcitorului de aer de supraalimentare
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1999
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024