Pompa vacuum VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI - 64 cai motor diesel ASY - magazin online
VW Polo 4 (9n)
64 cp - motor diesel
10.2001 - 11.2009
64 cp - motor diesel
10.2001 - 11.2009
Marca: VW
Model: Polo 4 (9n)
Modif.: 1.9 SDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 10.2001 - 11.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 64 cp / 47 kW
Codul motorului: ASY
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Suspensie - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Directie - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Piese motor - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Garnituri - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Filtre - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Senzori - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Electrice - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Caroserie - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Lumini - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Interior - VW Polo 4 (9n) 1.9 SDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1600 - 2800
1/min
Cuplu maxim
125
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
11°-/25°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
40°-/10°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
86°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,10 x 780
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1095
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Presiune injecţie Diesel
190 - 230
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
825 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4650 - 5050
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4650 - 5050
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
până la 2004, Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,90
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,90
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, Încărcată parţial, 195/55 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,90
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,90
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,90
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, Încărcată parţial, 195/55 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,90
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
256,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
17,46
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 00|VW 506 01
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02T
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02T
G 052 512 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 F
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU12
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU16
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
70 - 90
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2003
toate 150.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2002
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
până la 2002
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
până la 2007
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
de la 2008
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024