Protectie portiera auto Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI fata spate stanga si dreapta - 170 cai motor diesel CAHA, CGLB - magazin online
Seat Exeo ST (3R5)
170 cp - motor diesel
05.2009 - 05.2013
170 cp - motor diesel
05.2009 - 05.2013
Marca: Seat
Model: Exeo ST (3R5)
Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 05.2009 - 05.2013
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: CAHA, CGLB
Ulei motor: 4,60
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Suspensie - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Directie - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Angrenare roata - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Cutie viteze - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Piese motor - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Piese bloc motor - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Garnituri - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Sistem de racire - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Filtre - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Senzori - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Sistem alimentare - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Electrice - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Sistem pornire - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Curatare parbriz - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Caroserie - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Lumini - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Interior - Seat Exeo ST (3R5) 2.0 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2500
1/min
Cuplu maxim
350
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,940
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
16,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
730 - 930
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
2300 - 5600
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
1,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2642
mm
Ecartament faţă
1522
mm
Ecartament spate
1523
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
255,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KP
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01X
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01X
G 052 911 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
485 - 515
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU17
110 - 130
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
cu Bi-Xenon, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon, cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2009
toate 180.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2010
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2009
toate 360.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2010
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024