Radiator racire ulei cutie de viteze automata Opel Insignia Hatchback 1.8 (68) - 140 cai benzina A 18 XER, B 18 XER - magazin online

Opel
Cumpara online 24/7
Opel Insignia Hatchback
Opel Insignia Hatchback
140 cp - benzina
07.2008 - 03.2017
Marca: Opel Model: Insignia Hatchback Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: hatchback An: 07.2008 - 03.2017 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1796 cmc Putere: 140 cp / 103 kW Codul motorului: A 18 XER, B 18 XER Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Aplica

    Toate piesele auto pentru Opel Insignia Hatchback 1.8 (68)

    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Opel Insignia Hatchback 1.8 (68)
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Opel Insignia Hatchback 1.8 (68)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Opel Insignia Hatchback 1.8 (68)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    6300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3800 1/min
    Cuplu maxim
    175 Nm
    Ridicare
    88,20 mm
    Alezaj
    80,50 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Joc supapă - supapă de admisie
    0,21 - 0,29 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    0,26 - 0,34 mm
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    4,965 - 4,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    4,950 - 4,965 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    10,50 :1
    Sistem de răcire
    Termostatul se deschide la temperatura
    THERMISCH
    105°
    Termostatul se deschide la temperatura
    electric
    90°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Hitachi
    Tip carburaţie
    S0 E83
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Da
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    600 - 950 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    600 - 950 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2800 - 3200 1/min
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    30 Secundă(secunde)
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă cu salt de semnal
    Spannungshub la turaţia de verificare
    >0,30 Volţi
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    600 - 950 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    Eco
    2,70 bar
    Presiune pneuri faţă
    Eco, 225/55 R 17
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    Eco
    2,90 bar
    Presiune pneuri spate
    Eco, 225/55 R 17
    3,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2737 mm
    Ecartament faţă
    1585 mm
    Ecartament spate
    1587 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    27,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,05 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    RPO - cod J60
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    RPO - cod J61
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    RPO - cod J62
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    RPO - cod J60
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    RPO - cod J61
    21,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    RPO - cod J62
    21,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,05 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    RPO - cod J60
    296,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    RPO - cod J61
    321,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    RPO - cod J62
    337,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    RPO - cod J60
    292,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    RPO - cod J62
    315,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    RPO - cod J61
    315,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5896 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2500 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2057 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1175 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    596 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    322 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    187 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    54 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    600 Amperi
    Producător generator
    Variantă 1
    VALEO
    Producător generator
    Variantă 2
    DENSO
    Tip generator
    Producător Valeo
    TG13
    Tip generator
    Denso
    SC2
    Curent de încărcare a generatorului
    Producător Valeo
    125 Amperi
    Curent de încărcare a generatorului
    Denso
    155 Amperi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    Dexos 2
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    GM-LL-A-025
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Specificare ulei de motor
    GM-LL-A-025|DEXOS 2
    Ulei cutie de viteze manuală
    la cutia de viteze de schimb
    1,70 litru
    Noile transmisii sunt deja umplute cu 0,68 litri.
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cantitate de schimb
    2,20 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Prima umplere
    2,38 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    1,40 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron VI
    Agent de răcire
    5,60 litru
    Specificare lichid de răcire
    DEXCOOL
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4 Plus
    Specificaţie lichid de ambreiaj
    DOT4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    600 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden PXE16
    110 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Delphi
    150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    PAG
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    până la 2013, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2013, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2014, cu far cu halogen
    HIR2 12V 55W PX22D
    Fază scurtă
    de la 2014, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2013, cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2013, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2014, cu far cu halogen
    HIR2 12V 55W PX22D
    Fază lungă
    de la 2014, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    cu Bi-Xenon
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină de zi
    cu far cu halogen
    W21/5W 12V 21/5W W3x16q
    photoicon
    Lumină de zi
    cu far cu halogen, cu tehnică LED
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W21/5W 12V 21/5W W3x16q
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen, cu tehnică LED
    LED
    Piesă originală
    Lumină de parcare
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    H10 12V 42W PY20d
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    PY21W 12V 21W BAU15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2013, cu Bi-Xenon
    PY21W 12V 21W BAU15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2014, cu Bi-Xenon
    PSY24W 12V 24W PG20/4
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    până la 2013
    PY21W 12V 21W BAU15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    de la 2014
    W21W 12V 21W W3x16d
    photoicon
    Lumini spate
    până la 2013
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    de la 2014
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    până la 2013
    P25 12V 18W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    de la 2014
    LED
    Piesă originală
    Lumină marşarier
    până la 2013
    P25 12V 18W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    de la 2014
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    până la 2013
    P25 12V 18W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    de la 2014
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă torpedo
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2010
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2011
    la fiecare 150.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2010
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2011
    la fiecare 150.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie a servodirecţiei
    până la 2010
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie a servodirecţiei
    de la 2011
    la fiecare 120.000 km / 6 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 30.000 km / o dată pe an
    Înlocuiţi bateria telecomenzii
    la fiecare 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului cu cărbune activ pentru interior
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    (dacă este disponibil)
    Interval de înlocuire a filtrului cu cărbune activ pentru interior
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Mod de verificare-joc supapă
    toate 150.000 km
    Reglaţi jocul supapei.
    toate 150.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Opel Insignia Hatchback 1.8 (68) - 140 cai Introduceti sasiu
    Opel Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024