Rama sustinere/suport agregate VAN WEZEL 5894690 pentru Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro - 200 cai benzina
Audi A3 Sportback (8PA)
200 cp - benzina
09.2004 - 03.2013
200 cp - benzina
09.2004 - 03.2013
Marca: Audi
Model: A3 Sportback (8PA)
Modif.: 2.0 TFSI quattro - benzina
Sasiu: hatchback
An: 09.2004 - 03.2013
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 200 cp / 147 kW
Codul motorului: AXX, BPY, BWA, CCZA
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Motor:
200 cai - 147 kW - benzina
Cod producator:
5894690
Producator:
VAN WEZEL
Partea de montare:
fata
Articol extins/Informatii de extindere:
cu cuzinet
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Suspensie - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Directie - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Piese motor - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Garnituri - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Filtre - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Senzori - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Electrice - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Caroserie - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Lumini - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Interior - Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Motor AXX
Curea dinţată
Tipul comenzii motorului
Motor BWA
Curea dinţată
Tipul comenzii motorului
Motor CCZA
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
280
Nm
Ridicare
92,80
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,990
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,950 - 5,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87°
Reglare electronică
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 953
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1054
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 95 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
MED 9
Presiune sistem
Presiune înaltă
49,00 - 120,00
bar
După pompa de înaltă presiune
Presiune sistem
Presiune joasă
6,00
bar
Înainte de pompa de înaltă presiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
660 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
660 - 860
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
3000 - 3500
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3000 - 3500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
până la 2008
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri faţă
de la 2009
0,00
bar
vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
Presiune pneuri spate
până la 2008
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
de la 2009
0,00
bar
vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2577
mm
Ecartament faţă
1535
mm
Ecartament spate
1507
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FNR-G57
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FNR-G57
27,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână CII 41HR
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână CII 41HR
9,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G57, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,80
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZP
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZD
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK
345,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână CII 41HR, Număr PR. 1KF
260,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână CII 41HR, Număr PR. 1KJ
286,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
54,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G57
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
330
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
110
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,10
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
cu cutie de viteze cu angrenaje, Cutie de viteze 02E, Cu reumplare
7,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
cu cutie de viteze cu angrenaje, Cutie de viteze 02E, Cantitate de schimb
5,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02Q
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02Q
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
0,95
litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei pentru ambreiaj integral
Cu reumplare
0,85
litru
Ulei pentru ambreiaj integral
Cantitate de schimb
0,65
litru
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
până la 2008
G 055 175 A2
Ulei original
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
de la 2009
G 060 175 A2
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
0,90
litru
Specificaţie cutie distribuţie
G 052 145 A1
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
până la 2003/10, Compresor Denso 7SEU16
170 - 190
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2003/11, Compresor Zexel
110 - 130
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2003/11, Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2003/11, Compresor Denso 7SEU17
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2007/06, Compresor Denso 6SEU14
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2007/08, Compresor Delphi
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
de la 2008/06, cu far cu halogen
PS19W 12V 19W PG20/1
Piesă originală
Lumină de zi
de la 2008/06, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
de la 2008/06, cu far cu halogen
PS19W 12V 19W PG20/1
Piesă originală
Lumină de parcare
de la 2008/06, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
de la 2008/06
PSY24W 12V 24W PG20/4
Lumină intermitentă lateral
de la 2008/06
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumini spate
de la 2008/06
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
cu curea dinţată
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
la fiecare 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024